Haku
Viitteet 1-10 / 15
Digitaalisen markkinointiviestinnän toteutuminen kolmessa kymenlaaksolaisessa kartanossa
(2020)
Opinnäytetyö oli tutkimuksellinen työ ja siinä käytettiin sekä laadullisia, että määrällisiä tutkimusmenetelmiä. Sen tarkoituksena oli tutkia kolmea tiettyä kartanoa Kymenlaaksossa ja kuinka ne ovat onnistuneet ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma, Scandic Rauma
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantajaorganisaatio Scandic Raumalle. Työssä keskityttiin erityisesti kahteen sosiaalisen median kanavaan, jotka olivat Facebook ja ...
Instagramin ABC - Instagram-markkinointioppaan tuottaminen matkailuyrittäjille
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tehtävänä oli tuottaa Satakuntalaisille matkailuyrittäjille Instagram-markkinoinnin opas. Työ toteutettiin toiminnallisena opinnäytetyönä, jossa tiedonhankintamenetelminä käytettiin ...
Digitaalisten markkinointikanavien optimointi : case: Ravintola Kallio Oy
(2023)
Opinnäytetyö keskittyy Ravintola Kallio Oy:n digitaalisten markkinointikanavien tehokkaaseen hyödyntämiseen. Tutkimuksessa käytetään sekä vertailevaa että arvioivaa tutkimusmenetelmää, jonka avulla tarkastellaan eri ...
Maahockeyn tunnettuuden lisääminen digitaalisen markkinointiviestinnän avulla
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, kuinka maahockeyn tunnettuutta voidaan lisätä digitaalisen markkinointiviestinnän avulla Suomen Hockeyliitossa. Tutkimuksen perusteella kohdeorganisaatiolle luotiin suosituksia sekä käytännön ...
Dotting the I's:markkinointiviestintäsuunnitelma
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana toimii aloitteleva suomalaisenglantilainen korubrändi Dotting the I’s. Dotting the I’s on pieni yhden työntekijän yritys, jolla ei ole aiempaa markkinointiviestintäsuunnitelmaa ...
Brändiarvon rakentaminen ja sosiaalisen median markkinointisuunnitelma: West Creative Oy
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma West Creative osakeyhtiölle. Toimeksiantajan tavoitteena oli välittyä digimarkkinoinnissa paremmin asiakkailleen brändin rakentajana. Työ ...
Bliss Clinicin markkinointi sosiaalisessa mediassa: suunnittelusta toteutukseen
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli Bliss Clinicin sosiaalisen median markkinoinnin suunnittelu ja toteutus sekä ihmisten tietoisuuden ja ymmärtämisen lisääminen kiropraktiikkaa kohtaan lääkkeettömänä vaihtoehtona ihmisten ...
Sosiaalisen median sisältösuunnitelma Satakunnan Osuuskaupan S-marketeille
(2022)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Satakunnan Osuuskauppa ja työssä luotiin sosiaalisen median sisältösuunnitelma Satakunnan Osuuskaupan S-marketeille. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa ...
Case: Verkkokaupan ulkoasu ja markkinointi
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena perustettiin verkkokauppa pienelle käsityöalan yritykselle ja tehostettiin yrityksen markkinointiviestintää. Virven Villaset Laitilasta on myynyt tuotteitaan pääsääntöisesti pienten kyläpuotien ...