Haku
Viitteet 1-10 / 12
Vapaalaskuvälineiden markkinointi ja sosiaalisen median sisällöntuotanto
(2020)
Viime vuosien aikana sosiaalisen median merkitys markkinoinnissa on kasvanut ja sen rooli urheiluvälineiden markkinoinnissa on merkittävä. Tämän opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli tutkia kirjallisuuskatsauksen ...
Digitaalisten markkinointikanavien optimointi : case: Ravintola Kallio Oy
(2023)
Opinnäytetyö keskittyy Ravintola Kallio Oy:n digitaalisten markkinointikanavien tehokkaaseen hyödyntämiseen. Tutkimuksessa käytetään sekä vertailevaa että arvioivaa tutkimusmenetelmää, jonka avulla tarkastellaan eri ...
Porin kauppahallin markkinoinnin kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli Porin kauppahallin markkinoinnin kehittäminen. Toimeksiantajana toimi Porin kauppahalli. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millaisilla markkinointipanostuksilla ja - painotuksilla Porin ...
Bliss Clinicin markkinointi sosiaalisessa mediassa: suunnittelusta toteutukseen
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli Bliss Clinicin sosiaalisen median markkinoinnin suunnittelu ja toteutus sekä ihmisten tietoisuuden ja ymmärtämisen lisääminen kiropraktiikkaa kohtaan lääkkeettömänä vaihtoehtona ihmisten ...
Case: Verkkokaupan ulkoasu ja markkinointi
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena perustettiin verkkokauppa pienelle käsityöalan yritykselle ja tehostettiin yrityksen markkinointiviestintää. Virven Villaset Laitilasta on myynyt tuotteitaan pääsääntöisesti pienten kyläpuotien ...
Markkinointisuunnitelma ”Forsell Bakery”
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tehdä markkinointisuunnitelma tulevalle ”Forsell Bakery” yritykselle. Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä markkinointisuunnitelma tulevaisuuden yritystäni varten, jossa valmistetaan ...
Kookengästä uudeksi brändiksi - Markkinointisuunnitelma Kenkätähdelle
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa markkinointisuunnitelma vuodelle 2022 jalkinealan vähittäiskaupalle Kenkätähti Oy:lle. Osakeyhtiö toimi sen perustamisvuodesta 2002 lähtien osana Keskon K-ryhmää ja Kookenkä-ketjua ...
Digikampanjan tavoitelaskuri : case Medialuotsi Oy
(2023)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli luoda toimeksiantaja Medialuotsi Oy:lle digikampanjan tavoitelaskuri. Nykyään suurin osa markkinoinnista tapahtuu verkossa ja kilpailuedun saavuttaminen digitaalisessa markkinointiviestinnässä ...
Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa: kuinka paljon kauneusvaikuttaja vaikuttaa seuraajiensa ostopäätöksiin?
(2022)
Opinnäytetyö käsittelee kauneusvaikuttajan vaikuttavuutta Instagramissa. Tavoitteena oli selvittää, kuinka paljon kauneusvaikuttajan tuottamalla sisällöllä pystytään vaikuttamaan seuraajien ostopäätöksiin. Lisäksi tutkittiin ...
Markkinointiviestinnän vuosikello Kynsistudio Tatzylle
(2023)
Tässä opinnäytetyössä koottiin markkinointiviestinnän vuosikello toimeksiantajalle, Kynsistudio Tatzylle. Yritys tarjoaa kauneudenhoitopalveluita Loimaalla. Vuosikellolla haluttiin saada säännöllisyyttä ja selkeyttä ...