Haku
Viitteet 1-10 / 10
Kokemäkeläisen pk-yrityksen markkinointiviestinnän kehittäminen
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin kokemäkeläiselle Anttilan tilalle, jonka markkinointiviestinnän haasteena oli ennen kaikkea aikaresurssien löytäminen säännölliseen toimintaan. Työssä tehtiin lisäksi yhteistyötä Kokemäen Yrittäjien ...
Natura Media Oy:n brändin tunnettuuden parantaminen
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin luontaistuotteiden valmistajan ja tukkuliikkeen Natura Media Oy:n brändin tunnettuutta ja miten sitä voidaan parantaa. Tutkimuksen tavoitteena oli tuottaa tietoa Natura Media Oy:n tunnettuudesta ...
Markkinointiviestinnän kehittäminen kohdeyrityksessä asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun näkökulmasta
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen kehittäminen kohdeyrityksessä markkinointiviestinnän keinoin. Toimeksiantaja on salolainen vaatetusliike Modaliisa.
Työn tavoitteena oli kehittää toimeksiantajayrityksen ...
Asiantuntijatapahtumien näkyvyyden lisääminen Porin kaupungissa – case business to business -tapahtumat
(2020)
Opinnäytetyön aiheena käsiteltiin business to business -tapahtumien näkyvyyden nykytilaa sekä tapahtumanäkyvyyden kehittämistä Porin kaupungissa. Tässä opinnäytetyössä pohdittiin erilaisia keinoja, joiden avulla Porin ...
Maahockeyn tunnettuuden lisääminen digitaalisen markkinointiviestinnän avulla
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, kuinka maahockeyn tunnettuutta voidaan lisätä digitaalisen markkinointiviestinnän avulla Suomen Hockeyliitossa. Tutkimuksen perusteella kohdeorganisaatiolle luotiin suosituksia sekä käytännön ...
Porin kauppahallin markkinoinnin kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli Porin kauppahallin markkinoinnin kehittäminen. Toimeksiantajana toimi Porin kauppahalli. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millaisilla markkinointipanostuksilla ja - painotuksilla Porin ...
Asiakaspalautteen hyödyntäminen markkinointiviestinnässä
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Sopimusvuori ry:lle suunnitelma asiakaspalautteiden hyödyntämiseen markkinointiviestinnässä. Sopimusvuoren palveluiden tilaaja vaihtuu kunnista hyvinvointialueelle, minkä johdosta ...
Pankin näkyvyyden lisääminen ja uusien asiakkaiden hankinta some-markkinoinnilla
(2022)
Tämän opinnäytetyön keskeisinä tavoitteina oli lisätä kohdeyrityksen näkyvyyttä ja saada uusia asiakkaita kehittämällä some-markkinointia sekä luomalla toimintasuositukset sosiaalisen median käytön tueksi. Lähtötilanteessa ...
Social media as a marketing communications tool in health and welfare sector in Finland
(2022)
This master’s thesis was commissioned by Kumppania Ltd. Kumppania is a communications agency specializing in the social, health and welfare sector. The author of this master’s thesis is a project manager at Kumppania.
The ...
Kohdeorganisaation sisäisen viestinnän ja vuorovaikutuksen kehittäminen myynninedistämisen tueksi
(2022)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin kansanopistolle, joka tarjoaa yleissivistävää koulutusta. Lähtökohtana ja koko opinnäytetyön pohjana toimi tieto siitä, että kohdeorganisaation kokopäiväisten opintolinjojen koulutusmyynti ...