Haku
Viitteet 1-3 / 3
Markkinointiviestinnän kehittäminen kohdeyrityksessä asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun näkökulmasta
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen kehittäminen kohdeyrityksessä markkinointiviestinnän keinoin. Toimeksiantaja on salolainen vaatetusliike Modaliisa.
Työn tavoitteena oli kehittää toimeksiantajayrityksen ...
Porin kauppahallin markkinoinnin kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli Porin kauppahallin markkinoinnin kehittäminen. Toimeksiantajana toimi Porin kauppahalli. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millaisilla markkinointipanostuksilla ja - painotuksilla Porin ...
Asiakaspalautteen hyödyntäminen markkinointiviestinnässä
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Sopimusvuori ry:lle suunnitelma asiakaspalautteiden hyödyntämiseen markkinointiviestinnässä. Sopimusvuoren palveluiden tilaaja vaihtuu kunnista hyvinvointialueelle, minkä johdosta ...