Haku
Viitteet 1-7 / 7
Verkkosisällön tuotanto-opas pk-yrityksille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa toimeksiantajalle helppolukuinen ja tiivis verkkosisällön tuotanto-opas pk-yrityksille. Projektissa keskityttiin tuotettavaan sisältöön, eikä yrityksen markkinointistrategiaa ...
Instagramin hyödyntäminen markkinointiviestinnässä case: Leader Ravakka
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin sosiaalista mediaa, erityisesti Instagramia ja pohdittiin, miten sitä pystytään hyödyntämään toimeksiantajan, Leader Ravakan, markkimointiviestinnässä. Työn tavoitteena oli muun muassa ...
Facebookin markkinointiviestinnän vuosikello
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Facebook-mainonnan vuosikellon toteuttaminen toimeksiantajalle. Opinnäytetyö sisältää teoreettisen osion, jossa käsitellään markkinointiviestintää, sen keinoja, sosiaalista mediaa ja Facebookia ...
Brändin vetovoiman parantaminen modernin markkinoinnin keinojen avulla : Case HC Ässät Pori Oy
(2022)
Opinnäytetyössä keskityttiin löytämään kehitysideoita toimeksiantajan markkinoinnin tehostamiseksi. Toimeksiantajan haasteet liittyvät nuorten aikuisten mielenkiinnon parantamisen tarpeeseen, osallistumisaktiivisuuteen ja ...
Liidien edistäminen myyntiputkessa automaation keinoin B2B-yrityksen markkinoinnissa
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin markkinoinnin automaation keinoja ja vaatimuksia kiinteistöalalla toimivan ohjelmistotoimittajana toimivan B2B-yrityksen tarpeet huomioiden. Tavoitteena oli luoda markkinoinnille toimintamalli ...
Taitaja-toiminnan sisäinen viestintä WinNovassa : Länsirannikon Koulutus Oy WinNova
(2023)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin Taitaja-toiminnan sisäisen viestinnän tilaa WinNovassa. Länsirannikon Koulutus Oy WinNova järjestää toisen asteen ammatillista koulutusta sekä täydennyskoulutuksia eri aloille Satakunnassa ...
Ammattijääkiekkoilijoiden kokemuksia urheilijarahastojen hyödyntämistä markkinointiviestinnän muodoista ja keinoista
(2023)
Opinnäytetyössä selvitettiin ammattijääkiekkoilijoiden kokemuksia urheilijarahastojen hyödyttämistä markkinointiviestinnän muodoista ja keinoista. Työn tavoitteena oli lisätä ymmärrystä niistä markkinointiviestinnän muodoista ...