Haku
Viitteet 1-10 / 68
Lähiverkkotapahtuman järjestämisen ohjekirja
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tehdä kohdeyrityksen uudelle liiketoimintaidealla ohjekirja. Työ sai alkunsa kouluprojektista tehdä tapahtuma, josta tulisi pohja tulevalle toistuvalle tapahtumalle.
Opinnäytetyön tavoitteena ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Case : Tia N Cakes
(2021)
Tässä opinnäytetyössä luotiin sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Tia N Cakes -yritykselle, joka toimi opinnäytetyön toimeksiantajana. Markkinointisuunnitelman tavoitteena oli helpottaa toimeksiantajan markkinointia, ...
18-25-vuotiaiden asiakaskokemus Sastamalan Osuuspankissa
(2021)
Opinnäytetyössä tutkitaan Sastamalan Osuuspankin 18-25-vuotiaiden asiakkaiden asiakaskokemusta ja heidän asiakastyytyväisyyttään. Tutkimuksen tavoitteena on saada myös tietoa, mistä pankkipalveluista nuoret asiakkaat ovat ...
Markkinatutkimus: Hyvinvointimatkailupalvelujen kysyntä ja asiakkaan tarpeet: Case: Energiaa ja elämyksiä – hyvinvointimatkailun yritysryhmähanke
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa markkinatutkimus Energiaa ja elämyksiä -hyvinvointimatkailun yritysryhmähankkeelle. Hanke toimi opinnäytetyön tilaajana ja hanketta hallinnoi Satakunnan Ammattikorkeakoulu. ...
Imago- ja markkinointitutkimus CASE: Linna Rugby Club
(2020)
Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä hämeenlinnalaiselle Linna Rugby Clubille tutkimus rugbyn imagosta ja asemasta Suomessa. Maailmalla rugby on erittäin suosittu laji, mutta Suomessa harrastajamäärät ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Satakunnan Airsoft ry
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Satakunnan Airsoft ry:lle.
Tutkimuksen teoriaosassa käsiteltiin digitaalista markkinointia, sen tuomia mahdollisuuksia ja vaikeuksia, ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma ja asiakassuhteiden ylläpitäminen Yyteri Beach Lomakeskuksessa
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli sosiaalisen median markkinointisuunnitelma ja asiakassuhteiden ylläpitäminen Yyteri Beach Lomakeskuksessa. Työn aihe valittiin ja rajattiin toimeksiantajayrityksen tarpeiden mukaan ja tavoitteena ...
Kausikorttilaisten sitouttaminen joukkueeseen: Rauman Lukko
(2020)
Tämän opinnäyteyön tarkoituksena oli selvittää, että miten kausikortin ostanut asiakas saadaan sitoutumaan pidemmäksi aikaan joukkueeseen. Tavoitteena oli tutustua sitouttamisen eri keinoihin ja syventyä asiakkuudenhallintaan, ...
Jälkimarkkinointi asiakkuusjohtamisen tukena
(2021)
Opinnäytetyö on tutkimuksellinen kehittämistyö, jonka tavoitteena oli selvittää kohdeyrityksen jälkimarkkinoinnin tarve, jotta se vastaisi asiakasjohtamisen tavoitteita. Opinnäytetyön lähestymistapana on tapaustutkimus. ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän kehittäminen uuden tuotteen lanseerauksen yhteydessä : CASE Lapuan Leipä Oy
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia kehitysideoita uuden tuotteen digitaaliselle markkinointiviestinnälle. Tutkimuksessa käsiteltiin vain uusia tuotteita, ei jo olemassa olevia. Ulkopuolelle jätettiin myös hinnan ...