Haku
Viitteet 1-10 / 44
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma ja asiakassuhteiden ylläpitäminen Yyteri Beach Lomakeskuksessa
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli sosiaalisen median markkinointisuunnitelma ja asiakassuhteiden ylläpitäminen Yyteri Beach Lomakeskuksessa. Työn aihe valittiin ja rajattiin toimeksiantajayrityksen tarpeiden mukaan ja tavoitteena ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän kehittäminen uuden tuotteen lanseerauksen yhteydessä : CASE Lapuan Leipä Oy
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia kehitysideoita uuden tuotteen digitaaliselle markkinointiviestinnälle. Tutkimuksessa käsiteltiin vain uusia tuotteita, ei jo olemassa olevia. Ulkopuolelle jätettiin myös hinnan ...
Instagram osaksi markkinointiviestintää : Case: Scandic Pori
(2020)
Opinnäytetyön tutkimustyönä oli tutkia sosiaalisen median markkinointia Scandic Porissa. Tavoitteena oli saada sosiaalisen median markkinointia kehitettyä hyödyllisemmäksi ja luoda tulevaisuutta ajatellen Instagram osaksi ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän toteutuminen kolmessa kymenlaaksolaisessa kartanossa
(2020)
Opinnäytetyö oli tutkimuksellinen työ ja siinä käytettiin sekä laadullisia, että määrällisiä tutkimusmenetelmiä. Sen tarkoituksena oli tutkia kolmea tiettyä kartanoa Kymenlaaksossa ja kuinka ne ovat onnistuneet ...
Verkkosivut osana markkinointi-viestintää : Case: Asennuspalvelu KOPPI Oy:n vuokramökki Lumopirtti
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee verkkosivuja osana markkinointiviestintää. Kyseinen työ on toiminnallinen opinnäytetyö eli valmis tuotos on verkkosivut vuokrattavalle mökille. Työn perimmäisenä tavoitteena oli pitkällä ...
Kulttuurifestivaalien yrityskumppanuudet
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli koota yhteen tietoa, käytännön ohjeita ja uusia ideoita yrityskumppanuuksien kehittämiseen kulttuurifestivaalien ja yritysten välillä laadullisten haastattelujen ja teorian avulla. ...
Kohdeopas ja verkkoartikkeli Manner-Ecuadorista suomalaisille matkailijoille
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli tuoda Manner-Ecuadoria tunnetummaksi suomalaisille matkailijoille kohdeoppaan ja verkkoartikkelin avulla. Opinnäytetyötä varten luotiin internetkysely, johon saatiin vastauksia 527.
Opinnäytetyö ...
Facebookin markkinointiviestinnän vuosikello
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Facebook-mainonnan vuosikellon toteuttaminen toimeksiantajalle. Opinnäytetyö sisältää teoreettisen osion, jossa käsitellään markkinointiviestintää, sen keinoja, sosiaalista mediaa ja Facebookia ...
Markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa ja sen vaikutus ostokäyttäytymiseen Case: Halonen Pori
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä tietoa toimeksiantajan, Halonen Porin, sosiaalisen median seuraajien suhtautumisesta sosiaalisessa mediassa tapahtuvaan markkinointiviestintään, ja täten tutkimuksen kautta selvittää, ...
Digimarkkinointisuunnitelma: Case: Sbs Wirmo Ry
(2020)
Tässä opinnäytetyössä laadittiin markkinointiviestinnän suunnitelma SBS Wirmo Ry:lle. SBS Wirmo on mynämäkeläinen salibandyseura, jolla ei aikaisemmin ole ollut markkinointiviestinnän suunnitelmaa. Suunnitelmassa painotettiin ...