Haku
Viitteet 1-3 / 3
Brändin vetovoiman parantaminen modernin markkinoinnin keinojen avulla : Case HC Ässät Pori Oy
(2022)
Opinnäytetyössä keskityttiin löytämään kehitysideoita toimeksiantajan markkinoinnin tehostamiseksi. Toimeksiantajan haasteet liittyvät nuorten aikuisten mielenkiinnon parantamisen tarpeeseen, osallistumisaktiivisuuteen ja ...
Yrityksen brändin tunnettuuden lisääminen sosiaalisen median avulla : Case: Kirvesmies A. Kämäräinen
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda yritykselle markkinointiviestinnän kanavat sosiaaliseen mediaan tunnettavuuden lisäämiseksi. Tunnettavuuden lisäämisessä hyödynnettiin yrittäjän henkilöbrändiä ja yrityksen ...
Kookengästä uudeksi brändiksi - Markkinointisuunnitelma Kenkätähdelle
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa markkinointisuunnitelma vuodelle 2022 jalkinealan vähittäiskaupalle Kenkätähti Oy:lle. Osakeyhtiö toimi sen perustamisvuodesta 2002 lähtien osana Keskon K-ryhmää ja Kookenkä-ketjua ...