Haku
Viitteet 1-10 / 76
Sosiaalisen median sisältöstrategia : CASE Sampo-Rosenlew
(2024)
Sosiaalisen median hyödyntäminen osana yrityksen markkinointia on tärkeää ja hyödyllistä. Sosiaalinen media tarjoaa yrityksille ilmaisen markkinointikeinon orgaanisen näkyvyytensä avulla. Sosiaalinen media tavoittaa valtaosan ...
Digitaalisen markkinoinnin vaikutus ulkoliikuntavälineitä myyvän yrityksen myynteihin : digitaalisen markkinoinnin vuosikello
(2024)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin digitaalisen markkinointiviestinnän vuosikello frisbeegolf erikoisliikkeelle Powergrip Oy:lle. Vuosikello on tarkoitettu vuodelle 2024. Opinnäytetyö on tehty niin, että siitä olisi yritykselle ...
Digitaalisten markkinointikanavien optimointi : case: Ravintola Kallio Oy
(2023)
Opinnäytetyö keskittyy Ravintola Kallio Oy:n digitaalisten markkinointikanavien tehokkaaseen hyödyntämiseen. Tutkimuksessa käytetään sekä vertailevaa että arvioivaa tutkimusmenetelmää, jonka avulla tarkastellaan eri ...
Asiakaspolun viestintä ja sen automaatio : Case WiseGolf
(2023)
Tässä työssä selvitettiin asiakaspolun viestinnän työkalujen ja automaation toimivuutta WiseNetwork Oy:n WisePlatform- järjestelmällä golf-alalla. Työympäristönä toimi Porin Golfkerho Ry. Tavoitteena oli saada näyttöä ...
Rekrytointimarkkinoinnin kehittäminen : miten tavoittaa lisää työnhakijoita myyntialan työtehtäviin?
(2023)
Opinnäytetyössä tarkasteltiin rekrytointimarkkinoinnin kehittämistä myyntialan työtehtäviin liittyen. Työssä selvitettiin, kuinka voidaan tavoittaa enemmän työnhakijoita myyntityöpaikkoihin ja mitkä asiat motivoivat nykyisiä ...
Markkinointiviestinnän vuosikello
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin markkinointiviestinnän vuosikello paikalliselle viestintätoimistolle, Firma 1:lle. Markkinointiviestinnän vuosikello on tarkoitettu Firma 1:n uudelle tuotteelle, nimeltä Tuote 1. Tämä opinnäytetyö ...
Markkinointi videopeliteollisuudessa
(2023)
Työssä tutkittiin videopeliteollisuudessa käytettäviä markkinoinnin keinoja ja niiden vaikutusta alaan kokonaisuudessaan. Työssä käytettiin jo olemassa olevaa tietoa, joten se oli niin sanottu kirjoituspöytätutkimus. Työn ...
Markkinointiviestinnän vuosikello Kynsistudio Tatzylle
(2023)
Tässä opinnäytetyössä koottiin markkinointiviestinnän vuosikello toimeksiantajalle, Kynsistudio Tatzylle. Yritys tarjoaa kauneudenhoitopalveluita Loimaalla. Vuosikellolla haluttiin saada säännöllisyyttä ja selkeyttä ...
Tuoksumarkkinoinnin vaikutus Pori Puuvilla K-Citymarketissa
(2023)
Tässä opinnäytetyössä haluttiin selvittää, millainen vaikutus tuoksumarkkinoinnilla on Pori Puuvilla K-Citymarketin myyntiin. Tutkimus toteutettiin yhteistyössä Pori Puuvilla K-Citymarketin kanssa ja tutkimusviikoiksi ...
Digikampanjan tavoitelaskuri : case Medialuotsi Oy
(2023)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli luoda toimeksiantaja Medialuotsi Oy:lle digikampanjan tavoitelaskuri. Nykyään suurin osa markkinoinnista tapahtuu verkossa ja kilpailuedun saavuttaminen digitaalisessa markkinointiviestinnässä ...