Haku
Viitteet 1-10 / 31
Asiakaskokemuksen kehittäminen
(2024)
Tämän kehittämistehtävän tavoitteena oli selvittää, mikä on kohdeorganisaation asiakaskokemuksen nykytilanne ja miten sitä tulisi kehittää. Kehittämistyön teoreettinen viitekehys muodostui asiakaspalvelusta, asiakaskokemuksen ...
Neuvottelutekniikan palveluiden kehittäminen Valtorissa
(2023)
Tässä kehittämistyössä oli tarkoituksena tutkia, miten Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtorin neuvottelutekniikan palveluita voidaan kehittää paremmaksi palveluiden toimivuuden ja käytettävyyden kannalta. ...
Omaisten näkökulman huomiointi asiakaslähtöisessä hoidossa Sauvon Palvelukeskuksessa
(2023)
Ikääntyneiden hoidossa omaisilla on suuri merkitys. Omaiset tuntevat iäkkäät läheisensä, heidän toiveensa ja tapansa. Omaisten kautta hoitohenkilökunta saa arvokasta tietoa, jonka avulla voidaan lisätä asiakaslähtöisyyttä ...
Vuorovaikutusosaamisen edistäminen sosiaali- ja terveysalan perustutkinnossa : Kahvila ”mAistin” kokemusta rikkaampana
(2023)
Sosiaali- ja terveysalalla tärkeimmäksi tulevaisuuden osaamistarpeeksi on nousemassa vuorovaikutus-, viestintä- ja kommunikointitaidot. Lähihoitajan työnkuva on monipuolinen ja vaihteleva. Riippumatta osaamisalasta, on ...
Jälkihuollon nuorten palvelumallin kehittäminen
(2023)
Kehittämistyö toteutettiin Porin Sininauhassa, jonka tarkoituksena oli palvelumuotoilun keinoin kehittää asiakaslähtöinen palvelumalli mielenterveys- ja päihdeongelmista kärsiville jälkihuollon nuorille ja Porin Sininauhan ...
Matalan kynnyksen eroauttamisen palvelun kehittäminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää uutta matalan kynnyksen palvelua, eron ensiapupistettä, innovaatioprosessina. Vastaavaa toimintaa ei vielä ole Satakunnan alueella. Toiminnan on tarkoitus toteutua monialaisena ...
Käyttäjäymmärryksen lisääminen Materiaalitorin käytössä : tapaustutkimus
(2023)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Motivalle. Yhtiö ylläpitää Materiaalitoria, joka toimii jätelain toissijaisen jätehuoltopalvelun todentamisen kilpailutustyökaluna. Tutkimusongelmana oli selvittää, miksi kuntien ...
Asiakaslähtöisen työotteen kehittäminen Kelan erityispalveluissa
(2023)
Suurin osa Kelassa asioivista asiakkaista käyttävät kelan palveluita itsenäisesti. Nämä itsenäisesti toimivat asiakkaat täyttävät hakemuksia OmaKelassa, asioivat puhelimessa tai Kelan palvelupisteillä. Osa asiakkaista ...
”Asukkaan ääntä ei voi ohittaa” : asiakaslähtöisyyden sekä asukkaan osallisuuden ja toimijuuden vahvistaminen palvelutalossa
(2023)
Tämä kehittämistyö toteutettiin yhteistyössä Kotipirtti ry:n palvelutalo Ulpukan hoitajien ja asukkaiden kanssa. Opinnäytetyön tarve nousi keväällä 2021 työyhteisön toiveesta kehittää palvelutalon työskentelyä asiakasläh ...
Kotihoidon kuntouttavan arviointitiimin toiminnan kehittäminen : asiakaspalautelomakkeen kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyö toteutettiin tutkimuksellisena kehittämistyönä kotihoidon kuntouttavan arviointitiimin toiminnan kehittämiseksi. Lähestymistapana toimintatutkimus.
Toimintaa haluttiin kehittää yhä asiakaslähtöisemmäksi ...