Haku
Viitteet 1-10 / 52
Tarina osana yrityksen brändiä: konsepti tarinalähtöisen brändin rakentamiseen
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tarkastella, kuinka tarina vaikuttaa yrityksen
brändiin. Työssä otettiin tarkempaan tarkasteluun asiakasyrityksen luontoaiheiset
valokuvataulut ja kuinka tarina vaikuttaa niiden kiinnostav ...
Kuopio opiskelukaupunkina : Pääkaupunkiseudun lukiolaisten mielikuvia Kuopiosta
(2020)
Opinnäytetyö oli luonteeltaan tutkimuksellinen opinnäytetyö, jonka aiheena oli tutkia Kuopion imagoa pääkaupunkiseudulla opiskelevien lukiolaisten näkökulmasta. Työn toimeksiantajana toimi Savonia-ammattikorkeakoulu. ...
Urheiluseuran yhteistyökumppanuudet
(2019)
Opinnäytetyö tehtiin kuopiolaiselle jääkiekkoseura KalPalle. Opinnäytetyön aiheena on urheiluseuran yhteistyökumppanuudet. Tavoitteena oli selvittää kumppanuuksien laatua ja sitä, kokevatko kumppanit yhteistyön heitä ...
Luova loikka humanistisen tiedon hyödyntämiseen muotoilussa
(2019)
Luova loikka on käytännön kokeilu, jonka lähtökohtana on halu ymmärtää, miten inhimillistä toimintaa koskevaa tietoa voitaisiin parhaiten tuoda osaksi arkkitehtiyrityksen luovaa suunnittelutyötä ja strategisia prosesseja. ...
Asiantuntijayrittäjän henkilöbrändin kehittäminen
(2021)
Jokaisella meistä on henkilöbrändi, toisten ihmisten mielissä kehittynyt mielikuva meistä ihmisinä. Henkilöbrändi kehittyy kaiken tekemisemme ja sanomisemme perusteella. Suunnitelmallisesti toimimalla voimme ohjata suuntaa, ...
Kierrätyslasin käyttö jalometallikoruissa
(2019)
Opinnäytetyö kertoo kierrätyslasin käytöstä jalometallikorujen suunnittelussa ja valmistuksessa. Opinnäytetyössä tehdään eri tyyppisiä lasinsulatuskokeiluja kierrätetyllä ikkunalasilla. Lisäksi opinnäytetyössä käydään läpi ...
Näkökulmia pk-yrityksen kilpailukykyyn ja kilpailuetuun B2B- kaupassa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan pk-yrityksen kilpailukykyyn ja kilpailuetuun vaikuttavia tekijöitä myynnin ja markkinoinnin näkökulmista. Jotta työ olisi mahdollisimman monipuolinen ja objektiivinen, on työssä tutkittu ...
Visuaalisen ilmeen suunnittelu – Case: Ilona-keittiöt Oy
(2020)
Opinnäytetyöni aiheena on Ilona-keittiöt Oy:n visuaalisen ilmeen uudistaminen. Ilona-keittiöt on kalustealalla toimiva kasvuyritys, joka tunnetaan yksilöllisistä kalusteratkaisuista ja laadukkaasta palvelusta. Tavoitteenani ...
Brändin tunnettuuden tutkiminen ja kehittäminen: Case MessiLive.fi
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää MessiLive-brändin tunnettuutta ammattikorkeakouluopiskelijoiden keskuudessa sekä laatia kehittämisehdotuksia toimeksiantajayrityksen käyttöön tunnettuuden kehittämiseksi. ...
Brändi Savon Nuorten Yrittäjien toiminnassa
(2020)
Opinnäytetyöni käsittelee Savon Nuorten Yrittäjien brändiä ja sen kehitystä. Tavoitteena oli kyselyn perusteella selvittää Savon Nuorten Yrittäjien jäsenien ja ei-jäsenien kokemuksia järjestön toiminnasta ja löytää mahdollisia ...