Haku
Viitteet 1-10 / 237
Venäläisturistien merkittävyys Kuopion keskustan yrityksille
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyö selvittää venäläisturistien merkittävyyttä Kuopion keskustassa toimiville yrityksille, työn toimeksiantajana toimii Kuopion kaupunkikeskustan kehittämisyhdistys ry. Opinnäytetyö antaa toimeksiantajalle tietoa ...
Orilammen Majan markkinointiviestinnän kartoittaminen ja kehittäminen
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on kouvolalainen matkailuyritys Orilammen Maja. Se tarjoaa majoituspalveluita ja ravintolapalveluita sekä kesäisin Kultareittiristeilyä, joka on heidän päätuotteensa. Yrityksen sesonki sijoittuu ...
Marketing efficiency measurement : Tukikon Oy case study
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2015)
The strategic role of marketing is widely known in the modern business world. Marketing is considered as crucial factor for an enterprise’s overall success on a market. Major companies incorporate marketing into their ...
"Roskat roskiin ja rahat paikallisille" : vastuullisen matkailun mielikuvia ja toteutumista Thaimaassa
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2015)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin suomalaisten Thaimaan matkaajien mielikuvia, käyttäytymistä ja kokemuksia liittyen vastuulliseen matkailuun. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, mitä käsite matkaajille merkitsee ja ...
Markkinointitutkimus sponsoroinnin ja tukitoiminnan kohdentamisesta : Case Pohjois-Savon Osuuspankki
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2015)
Sponsorointi ja muu yritysten harjoittama markkinoinnillinen tukitoiminta on yhä tärkeämpi osa yritysten liiketoimintaa. Markkinoinnin näkökulmasta kilpailu yritysten välillä on kovaa ja tämä näkyy myös siinä kuinka ne ...
Videotuotanto ja digitaalinen markkinointi sosiaalisessa mediassa : case SStv
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyön keskeisenä tavoitteena oli tutkia videoiden tuottamista ja käyttöä markkinointikeinona sosiaalises-sa mediassa. Opinnäytetyöprosessi käynnistettiin yhteistyössä Savonia-ammattikorkeakoulun ja Savon Sanomien ...
Tunnettujen tuotemerkkien vaikutus jälleenmyyjän imagoon : Case Tahko
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyön aiheena oli tutkia Tahkon alueella toimivan Head Ski Rent Tahkon yhteydessä toimivan Sport Shop liikkeen tuotemerkkien tunnettavuuden vaikutusta yrityksen imagoon. Työn tarkoitus on ottaa selvää, kuinka ...
Marketing in Germany: A market research for a start-up business of cake making/decorating business in Frankfurt
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2016)
The research problem was to make a market analysis of cake making/decorating business in Frankfurt, Germany. Based on the research process, customers’ attitudes towards cake making/decorating companies were found out. The ...
Arvolupauksen muodostaminen tilavuokrauspalveluissa markkinalähtöisen johtamisen keinoin : Case Yritys X
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2015)
Palveluliiketoiminta on kehittymässä entistä asiakaslähtöisempään suuntaan. Asiakaslähtöisyys ja etenkin markkinalähtöinen johtaminen on muodostumassa alalla vallitsevaksi trendiksi, jota pidetään varsinkin kilpailuilla ...
Asiakassegmentointi : ravintolan kysyntä ja ostokäyttäytyminen : case: ravintola King's Crown
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyöni on kvantitatiivinen tutkimus, jonka tarkoituksena oli tutkia kuopiolaisten kuluttajien ostokäyttäytymistä ja selvittää heidän tarpeensa ja toiveensa ravintolan tuotteita ja palveluja kohtaan. Tavoitteena ...