Haku
Viitteet 1-10 / 134
Kuinka kasvattaa yrityksen Instagram-tunnettuutta? Case: IKEA Kuopio
(2021)
Instagram on nykyisin suosittu kanava myös yritysten keskuudessa. Instagramia hyödynnetään muun muassa markkinoinnissa, verkostojen luomisessa, sekä tunnettuuden kasvattamisessa. Tässä opinnäytetyössä tutkittiin ...
Tuottoisan blogin elementit : Vinkkejä blogin rakentamiseen
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli rakentaa opinnäytetyön tekijälle blogi, josta voi tulevaisuudessa kehittyä tulonlähde. Työllä myös tavoiteltiin sitä, että lukijat voisivat käyttää opinnäytetyötä apuna oman tuottoisan blogin ...
Vapaa-ajan matkustajista lisää asiakasvirtaa: Case Hotel Oscar Varkaus
(2019)
Tämän opinnäytetyön tehtävänä oli tutkia markkinoimista sekä syventyä erityisesti matkailu- ja ravitsemisalan markkinoimiseen. Tarkoituksena oli löytää kehitettävää opinnäytetyön toimeksiantajan eli Hotel Oscarin tämän ...
Matkailutuote ja sen kansainvälistyminen : Case Äksyt Ämmät
(2021)
Matkailutuotteen kansainvälistyminen on pitkä prosessi ja vaatii monipuolista alan tuntemusta ja verkos-toitumistaitoa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää matkailutuotteen viemistä kansainvälisille markkinoille. ...
Peliteollisuuden Markkinointi ja Ansaintamallit
(2020)
Tässä opinnäytetyössä perehdytään videopeliteollisuuteen ja sen ansaintamalleihin. Työlle ei ole toimeksiantajaa. Aluksi käydään läpi alan historiaa. Eri alustat millä pelata, ansaintamallit, markkinointi ja yritykset ovat ...
Markkinointisuunnitelma toimintaansa aloittavalle yritykselle, case: Decima-IT
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli laatia markkinointisuunnitelma toimintaansa aloittavalle, it-tukipalveluja tarjoavalle yritykselle. Yrityksen palveluihin lukeutuvat esimerkiksi perinteisen it-ympäristön tuki, joka käsittää ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Harjamäki Movelle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantajayritys Harjamäki Movelle. Harjamäki Move on pieni siilinjärveläinen kuntosaliyritys. Yrityksellä ei ollut aikaisempaa ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma : Kuopio Living Lab
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli luoda markkinointiviestintäsuunnitelma Kuopio Living Lab- palveluille. Kuopio Living Lab on Kuopion kaupungin, Savonia-ammattikorkeakoulun ja Kuopion yliopistollisen sairaalan eli kolmen ...
Tekno Lande -hankkeen kiinnostuksen mittaaminen ja markkinointi, huomioon ottaen erityisesti tytöt : Case Uuraisten 4H-yhdistys
(2020)
Teknologia- ja tiedealat kasvavat koko ajan ja opiskelijoille on auki kouluttautumispolkuja näille aloille useita. Kuitenkin valtaosa näistä opiskelijoista ja aloilla työskentelevistä on miehiä ja naisia kaivattaisiin ...
Markkinoinnin kehityssuunnitelma: Case Kuopio Rugby Club
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi rugbyseura Kuopio Rugby Club. Seuralla on tarve kasvattaa otteluiden yleisömäärä sekä lisätä seuran tunnettuutta. Kuopio Rugby Club on perustettu vuonna 2011 ja sekä heidän naisten että ...