Haku
Viitteet 1-10 / 82
Kuinka kasvattaa yrityksen Instagram-tunnettuutta? Case: IKEA Kuopio
(2021)
Instagram on nykyisin suosittu kanava myös yritysten keskuudessa. Instagramia hyödynnetään muun muassa markkinoinnissa, verkostojen luomisessa, sekä tunnettuuden kasvattamisessa. Tässä opinnäytetyössä tutkittiin ...
Tuottoisan blogin elementit : Vinkkejä blogin rakentamiseen
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli rakentaa opinnäytetyön tekijälle blogi, josta voi tulevaisuudessa kehittyä tulonlähde. Työllä myös tavoiteltiin sitä, että lukijat voisivat käyttää opinnäytetyötä apuna oman tuottoisan blogin ...
Sosiaalisen median vaikutus nuorten päihteiden käyttöön
(2021)
Abstract
Social media is one of the most important tools for communication among young people. The use of social media has grown significantly over the last ten years and its power is huge. The easy use of social media ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Harjamäki Movelle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantajayritys Harjamäki Movelle. Harjamäki Move on pieni siilinjärveläinen kuntosaliyritys. Yrityksellä ei ollut aikaisempaa ...
Markkinoinnin kehityssuunnitelma: Case Kuopio Rugby Club
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi rugbyseura Kuopio Rugby Club. Seuralla on tarve kasvattaa otteluiden yleisömäärä sekä lisätä seuran tunnettuutta. Kuopio Rugby Club on perustettu vuonna 2011 ja sekä heidän naisten että ...
Matkailualueen vuorovaikutteinen digimarkkinointi : Case: Kuopio-Tahko alueen www-sivut ja sosiaalinen media
(2019)
Digitaalinen media on muuttanut matkailualueiden markkinointia. Mielikuva matkailualueesta muodostuu entistä enemmän vuorovaikutuksessa internetissä ja sosiaalisessa mediassa. Matkailualan ammattilaisilta vaaditaan ...
Sosiaalisen median vaikutus kiinteistönvälitysalalla : case Pohjois-Savon OP-Kiinteistökeskus Oy
(2019)
Nykypäivänä sosiaalinen media on tärkeässä osassa yrityskulttuuria ja se on osana monikanavaista markkinointiviestintää. Sosiaalinen media ei ole vain vaihtoehtona yrityksille, vaan kovasta kilpailusta johtuen yrityksen ...
Sosiaalisen median kehittämissuunnitelma: Ovv-Asuntopalvelut Joensuu
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli Sosiaalisen median kehittämissuunnitelma Ovv-Asuntopalvelut Joensuulle. Opinnäytetyö toteutettiin yhteistyössä toimeksiantajan kanssa. Tavoitteena oli laatia sosiaalisen median kehittämissuunnitelma ...
NINY-brändin muodostuminen Instagramissa
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli rakentaa kehittämääni NINY-brändiä ja luoda sukupuolineutraali vaate-mallisto, joka esiteltiin Instagram-sovellukseen luodun tilin avulla. Tavoitteena oli, että mallisto ja Instagram-tili ...
Higher Education in the International Market: A Savonia UAS Student Recruitment Marketing Research
(2020)
The purpose of this thesis was to investigate the international student recruitment and marketing of Savonia University of Applied Sciences. As nations possess unique cultures, it is probable that the marketing channels ...