Haku
Viitteet 1-10 / 20
Concept Development for the Parasta Palvelua -Competition
(2020)
This thesis is a developmental thesis based on Parasta Palvelua 2019 competition. The competition is an annual customer service contest founded by Kuopio Region Chamber of Commerce’s. The objective was to create a guide ...
Henkilöasiakkaiden asiakaskokemus LähiTapiola Savossa: Etätapaaminen ja F2F-tapaaminen
(2020)
Opinnäytetyönä toteutetun tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka LähiTapiola Savo onnistuu tällä hetkellä asiakaskokemuksen tuottamisessa henkilöasiakkailleen. Tulosten perusteella oli tavoitteena löytää asioita, ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen: Mercatus Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on pohtia asiakaskokemusta: mistä se muodostuu ja millaiset asiat siihen vaikuttavat. Työ koostuu teoriaosuudesta sekä asiakastyytyväisyystutkimuksesta, mikä on tehty toimeksiantajayritykselle ...
Yritys X:n toimipaikan keskiostoksen kehittäminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on esitellä käsitteitä, jotka ovat yhteydessä keskiostokseen, sekä tuottaa kehitysehdotuksia toimeksiantajayrityksen keskiostoksen kasvattamiseksi. Toimeksiantajana on Yritys X. Työn ...
Tuoteosaamisen vaikutuksia asiakaspalvelutyöhön : Case Yritys X Oy
(2019)
Asiakaspalvelu ja myynti ovat kehittyneet viime vuosikymmenten aikana suuresti. Asiakaspalvelu ja myynti ovat monesti asiakkaallekin se ainoa rajapinta, jossa hän on kosketuksissa yritykseen monien vuosien aikana, joten ...
TARVITAANKO TULEVAISUUDESSA PANKKIKONTTOREITA? – OP MAANINKA
(2019)
Nykypäivänä digitaalisuuden ja pankkipalveluiden saatavuuden lisääntyminen tuo haasteita perinteisille kivijalkapankeille pysyä haastavassa kilpailussa mukana. Konttoriverkoston supistaminen ja käteisen rahan väheneminen ...
Salesforcen kehityssuunnitelma asiakaspalvelun tueksi
(2020)
Asiakashallintajärjestelmän kehittäminen on ajallisesti haastavaa sekä vaatii paljon suunnittelemista sekä tarkastelemista. Digitalisaation aikana on kuitenkin tärkeää, että jokaisella työntekijällä on parhaat mahdolliset ...
Asiakaskokemus B2B-verkkokaupassa : Case: Yritys X
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millainen on Yritys X:n verkkokaupan yritysasiakkaiden asiakaskokemuksen nykytila ja millaisia uudistuksia tekemällä asiakkaat voisivat kokea verkkokaupasta tilaamisen mahdollisimman ...
Uuden asiakkaan ohjaus ja neuvonta tilitoimistossa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä ohjeistus uuden asiakkaan vastaanottamiseksi ottaen huomioon myös yritystä perustavan yrittäjän neuvonnan. Näiden ohjeistusten avulla tavoitteena oli laajentaa ja yhdenmukaistaa ...
Pintamateriaalien ja muutosmahdollisuuksien vaikutus ostopäätöksen tekemiseen uuden asunnon kaupassa
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella uuden asunnon ostajien tyytyväisyyttä asunnon hintaan sisältyviin pintamateriaalivaihtoehtoihin ja selvittää, kokivatko ostajat tarpeelliseksi tilata lisähintaisia muutostöitä. ...