Haku
Viitteet 1-10 / 101
Osto- ja myyntiprosessin kehittäminen asiakasymmärrystä kasvattamalla : Insinööritoimisto Entek Oy
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia yksityisasiakkaiden ostoprosessia suunnittelupalveluiden osalta ja millä tavalla yrityksen nykyinen myyntiprosessi palvelee asiakkaita. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää asiakkaiden ...
SATTUMA VAI OSUMA - Asiakaskokemus osana ammatillisen koulutuksen työelämässäoppimista
(2020)
Vuoden 2018 alussa voimaan tullut lakiuudistus muutti ammatillisen koulutuksen rahoitusta ja toimintaa historiallisella tavalla. Ammatillisen koulutuksen uudistuessa työelämässäoppimisesta tuli yksi toiminnan keskeinen ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen pk-yrityksessä : Case RTJ-Rakennus Oy
(2020)
Opinnäytetyömme tavoitteena on edistää työn toimeksiantajayritys RTJ-Rakennus Oy:n digitaalista markkinointia kehitysideoiden avulla. Toimeksiantaja on nuori, vuoden 2019 keväällä perustettu pieni kainuulainen rakennusalan ...
Liiketoimintasuunnitelma: Case Pohjois-Savo, TE-palvelujen palvelutuotanto liiketoimintalähtöiseksi
(2019)
Opinnäytetyölläni on kaksi keskeistä pyrkimystä: halusin selvittää, millaisia liiketoimintalähtöisiä tekijöitä voidaan tunnistaa julkisesta työnvälityksestä ja halusin löytää yhteiskehittämisen työpajojen avulla asiantuntijoiden ...
Työhyvinvoinnin kehittäminen : Case: Kylpylähotelli Summassaari
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli toimeksiantajan pyynnöstä selvittää Summassaaren työhyvinvoinnin tilaa ja työntekijöiden näkemyksiä työyhteisön työhyvinvoinnista. Tutkimuksen avulla yritettiin löytää vinkkejä Summassaaren ...
Arvoa tuottamattoman hukan tunnistaminen case-organisaatiossa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää lean-toimintamallin avulla arvoa tuottamattoman työn määrä ja sen vaikutukset case-yrityksessä. Arvoa tuottamatonta työtä kutsutaan leanin mukaan hukaksi. Hukat eivät tuota ...
Talent-ohjelmien vaikutus sitoutumiseen
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa työnantajan edustajille tietoa tulevaisuuden talenttien ajatuksista Talent- ja kehittämisohjelmia kohtaan sekä selvittää, voitaisiinko Talent-ohjelmilla parantaa erityisosaamisen ...
Asiantuntijayrittäjän henkilöbrändin kehittäminen
(2021)
Jokaisella meistä on henkilöbrändi, toisten ihmisten mielissä kehittynyt mielikuva meistä ihmisinä. Henkilöbrändi kehittyy kaiken tekemisemme ja sanomisemme perusteella. Suunnitelmallisesti toimimalla voimme ohjata suuntaa, ...
Kehitysideoita perehdytykseen työpaikkaviestintää hyödyntäen
(2019)
Perehdytyksellä on suuri merkitys esimerkiksi työntekijöiden työtyytyväisyyteen ja työpaikkaan sitoutumiseen. Laadukas ja tehokas perehdytys säästää myös yrityksen aikaa ja rahaa, sekä kun työntekijä on sisäistänyt ...
Yhdenvertaisuuden toteutuminen : henkilöstökysely case-organisaatiossa
(2021)
Yhdenvertaisuus on ajankohtainen ja tärkeä ilmiö etenkin työelämässä. Se on laaja kokonaisuus, jonka tarkoituksena on taata kaikilla ihmisille samanarvoinen kohtelu katsomatta ketään ikään, kansallisuuteen, uskontoon, ...