Haku
Viitteet 1-10 / 35
Miten pääkaupunkiseudulla toimivat ravintola-alan yritykset huomioivat vieraskieliset kuluttajat markkinointiviestinnässää?
(2019)
Kielitaidon merkitys työelämässä kasvaa jatkuvasti. Monessa suomalaisessa yrityksessä, etenkin pääkaupunkiseudulla, virallisena kielenä toimii jokin muu kieli kuin suomi ja yhä useampi suomalainen yritys hakee kansainvälisiä ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma: Case Preventos Informatics Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli markkinointiviestintäsuunnitelma. Työ tehtiin toimeksiantona kuopiolaiselle informaatiopalveluja tarjoavalle yritykselle nimeltään Preventos Informatics Oy. Opinnäytetyön lähtökohtana oli ...
Markkinointiviestinnän suunnitelma: Case Coach TomiPak
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli markkinointiviestinnän suunnitelma Satakunnan alueella toimivalle fysiikkavalmentajalle. Opinnäytetyö toteutettiin toimintatutkimuksena ja siinä käytettiin laadullista tutkimusmenetelmää. Työn ...
Asiakastieto digitaalisen markkinointiviestinnän suunnittelussa : Nuorten kuluttajien ostokäyttäytyminen ja siihen vaikuttavat tekijät
(2020)
Ostokäyttäytyminen on muuttunut viime vuosina merkittävästi ja kuluttajat etsivät yhä itsenäisemmin tietoa tuotteista sähköisistä kanavista. Digitaaliset kanavat ovat myös vuorovaikutusvälineitä yritysten ja asiakkaiden ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma Gym Ironialle
(2020)
Gym Ironia on Jyväskylän keskustassa sijaitseva tavoitteellisten treenaajien kuntosali, josta löytyy puitteet, niin fysiikan kehittämiseen kuin voimailuharjoittelemiseen. Se on ollut toiminnassa jo useamman vuoden ja ...
Tuottoisan blogin elementit : Vinkkejä blogin rakentamiseen
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli rakentaa opinnäytetyön tekijälle blogi, josta voi tulevaisuudessa kehittyä tulonlähde. Työllä myös tavoiteltiin sitä, että lukijat voisivat käyttää opinnäytetyötä apuna oman tuottoisan blogin ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma : Kuopio Living Lab
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli luoda markkinointiviestintäsuunnitelma Kuopio Living Lab- palveluille. Kuopio Living Lab on Kuopion kaupungin, Savonia-ammattikorkeakoulun ja Kuopion yliopistollisen sairaalan eli kolmen ...
Sosiaalisen median vaikutus kiinteistönvälitysalalla : case Pohjois-Savon OP-Kiinteistökeskus Oy
(2019)
Nykypäivänä sosiaalinen media on tärkeässä osassa yrityskulttuuria ja se on osana monikanavaista markkinointiviestintää. Sosiaalinen media ei ole vain vaihtoehtona yrityksille, vaan kovasta kilpailusta johtuen yrityksen ...
Näkökulmia pk-yrityksen kilpailukykyyn ja kilpailuetuun B2B- kaupassa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan pk-yrityksen kilpailukykyyn ja kilpailuetuun vaikuttavia tekijöitä myynnin ja markkinoinnin näkökulmista. Jotta työ olisi mahdollisimman monipuolinen ja objektiivinen, on työssä tutkittu ...
Sponsorihankinnan kehittäminen : Case: Kuopion Uimaseura
(2021)
Opinnäytetyö on tutkimuksellinen kehittämistyö, jonka aiheena on Kuopion Uimaseuran sponsorihankinnan kehittäminen. Opinnäytetyössä avataan nykyaikaista sponsorointia monesta erinäkökulmasta ja sponsori-myyntiä käsitellään ...