Haku
Viitteet 1-2 / 2
Asiakaslähtöinen ajanvarauspalvelu ja ajanvarausjärjestelmän asiakaskäyttöönotto
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli tutkia Kelan asiakkaiden kokemuksia ajanvarausjärjestelmän käyttämisestä. Ajanvarausjärjestelmässä asiakkaalla on mahdollisuus itse varata aika joko puhelinajanvarauspalveluun tai ...
Valmentava johtaminen esimiestyössä Kelan itäisessä vakuutuspiirissä
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämä opinnäytetyö kohdistui Kelan itäiseen vakuutuspiiriin, siinä tarkasteltiin tiimipäälliköiden käsityksiä valmentavasta johtamisesta. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää ovatko esimiehille suunnatut esimiesvalmennukset ...