Haku
Viitteet 1-10 / 22
Huoneistohotellin asiakaskokemus: Case: Lietsu Boutique Aparthotel
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää millainen on Huoneistohotelli Lietsun asiakaskokemus ja mitkä tekijät siihen erityisesti vaikuttavat. Haluttiin saada mahdollisimman tarkka kuva Lietsun majoitusprosessin ...
Asiakaslähtöisyys kokoustoiminnan kehittämisessä Break Sokos Hotel Tahkolla
(2020)
Asiakaslähtöisyys on tämän päivän liiketoiminnassa menestymisen välttämättömyys. Luoda odotukset ylittäviä asiakaskokemuksia muistijälkiä jättävästi sekä asiakkaiden käyttäytymisen ennakointi ja tulkinta on toiminnan ...
Asiakastyytyväisyys Kahvila Väkkärä
(2019)
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Kahvila Väkkärän lounastarjoilun asiakastyytyväisyyttä, palvelun laatua sekä näiden kehittämistä ja tulevan toiminnan kartoittamista asiakastyytyväisyyskyselyn ...
Asiakaskokemus ja palvelun laatu: Case Kahvila-Konditoria Houkutus Kuopio
(2020)
Opinnäytetyö on tutkimuksellinen opinnäytetyö, jossa tehtiin mystery shopping kuopiolaiseen Kahvila-Konditoria Houkutukseen. Idea opinnäytetyöhön saatiin Houkutuksen yrittäjältä Pirkko Burmanilta, joka toimii opinnäytetyön ...
Keinoja kanta-asiakkuuksien kehittämiseen: Tavoitteena parempi asiakaskokemus ja tuottavampi liiketoiminta. Case: Kunnonpaikan liikuntapalvelut
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee kanta-asiakkuuksien sitouttamista sekä hyödyntämistä liiketoiminnassa. Opinnäytetyön toimeksiantaja on Kylpylähotelli Kunnonpaikka. Työ syntyi tutkimuskysymyksestä ”Kuinka Kunnonpaikan ...
Asiakaskokemus Ravintola Hyvä Huomenessa
(2020)
Opinnäytetyömme tarkoituksena oli selvittää Ravintola Hyvä Huomenen asiakaskokemuksen tila ja mahdolliset kehityskohteet. Tutkimus toteutettiin kahdessa eri toimipisteessä, Bioteknialla ja Pohjola Sairaalla ja aineisto ...
FODMAP-ruokavaliota noudattavan asiakaskokemus ravintolassa
(2021)
Erityisruokavaliota noudattavien määrä on kasvanut viime vuosina monien tutkimusten mukaan. Samalla myös FODMAP-ruokavalio on yleistynyt. FODMAP-hiilihydraatit ovat lyhytketjuisia hiilihydraatteja, jotka fermentoituvat ...
Asiakastyytyväisyys ja sen kehittäminen. Case Outokummun Vanhan Kaivoksen motoristikahvila
(2019)
Asiakaslähtöisyys on mainittu sekä valtakunnallisella että alueellisella tasolla yhdeksi matkailun kehittämiskohteista. Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää asiakastyytyväisyyttä ja sen kehittämistä Outokummun Vanhan ...
Kokouspalvelun laadun kehittäminen hotelli X
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää hotelli X:n kokouspalvelua asiakaspalautteiden pohjalta. Asiakkaiden tarpeiden tunnistaminen ja sen pohjalta tuotteiden kehittäminen luovat pohjan menestykselle. Opinnäytetyö oli ...
Palvelun laadun selvittäminen matkailukeskuksessa
(2020)
Palvelun laatu on avain menestykseen, suuri kilpailuetu ja merkittävässä roolissa hyvän asiakaskokemuksen syntymiseen. Tämän opinnäytetyön tavoite on selvittää kohdeyrityksen palvelun laatu, jotta yrityksen toimintaa voidaan ...