Haku
Viitteet 1-7 / 7
Asiakaslähtöisyys kokoustoiminnan kehittämisessä Break Sokos Hotel Tahkolla
(2020)
Asiakaslähtöisyys on tämän päivän liiketoiminnassa menestymisen välttämättömyys. Luoda odotukset ylittäviä asiakaskokemuksia muistijälkiä jättävästi sekä asiakkaiden käyttäytymisen ennakointi ja tulkinta on toiminnan ...
Keinoja kanta-asiakkuuksien kehittämiseen: Tavoitteena parempi asiakaskokemus ja tuottavampi liiketoiminta. Case: Kunnonpaikan liikuntapalvelut
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee kanta-asiakkuuksien sitouttamista sekä hyödyntämistä liiketoiminnassa. Opinnäytetyön toimeksiantaja on Kylpylähotelli Kunnonpaikka. Työ syntyi tutkimuskysymyksestä ”Kuinka Kunnonpaikan ...
Rautalammin raitin tapahtumat kesäkuusta pestuukuuhun - asiakaslähtöiset kohtaamiset
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli Rautalammin kesätapahtumat asiakaslähtöisestä näkökulmasta. Työn tilaajana toimi kesäravintola Roadside Restaurant Raitti. Työn tavoitteena oli kartoittaa teemahaastatteluiden avulla millaisia ...
Kahvilan tuotevalikoiman kehittäminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli syventyä asiakaslähtöisyyden ja asiakaskokemuksen rooliin Tastory-Ravintola Origon kahvilan kioskin kontekstissa. Tutkimuksen taustalla oli tarve ymmärtää, kuinka asiakkaiden toiveet ja ...
Asiakastyytyväisyys ravintolassa
(2022)
Ravintola-ala on vahvasti markkinoilla kilpailtu palveluala, jonka tärkein toiminnan jatkumisen edellytys on tyytyväiset asiakkaat. Tämän vuoksi ravintolan asiakastyytyväisyyttä on tarpeen tutkia ja pyrkiä kehittämään ...
Ostajapersoonat kohdennetun markkinoinnin taustalla: case Ravintola Greeneri
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa Greenerin asiakaskuntaa ja tutkimustulosten perusteella muodostettiin heistä kolme ostajapersoonaa. Ostajapersoonien avulla lisättiin toimeksiantajan asiakasymmärrystä sekä ...
Vanhamäen lounasasiakkaiden asiakastyytyväisyys
(2023)
Opinnäytetyössä hyödynnettiin kvantitatiivista tutkimusmenetelmää, jonka avulla pyrittiin tutkimaan Suonenjoella sijaitsevan Vanhamäen olokeskuksen lounasruokailijoiden asiakastyytyväisyyttä. Tavoitteena oli selvittää ...