Haku
Viitteet 1-10 / 15
Eläinruokatehdas Lemmikki Oy:n yritysvastuun kehittäminen muotoilun keinoin
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin palvelumuotoilun keinoin Eläinruokatehdas Lemmikki Oy:n yritysvastuun suuntaamista kohti kestävää kehitystä. Opinnäytetyössä tarkasteltiin kestävää kehitystä yrityksen sidosryhmien vastuullisuusohjelmien ...
Tarina osana yrityksen brändiä: konsepti tarinalähtöisen brändin rakentamiseen
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tarkastella, kuinka tarina vaikuttaa yrityksen
brändiin. Työssä otettiin tarkempaan tarkasteluun asiakasyrityksen luontoaiheiset
valokuvataulut ja kuinka tarina vaikuttaa niiden kiinnostav ...
Luontomuistot korubrändin pohjana
(2020)
Tämä opinnäytetyö kertoo korumalliston brändäyksestä, tulevaa yritystoimintaa silmällä pitäen. Brändäyksen pohjana toimii luontomuistot, jotka heijastuvat vahvasti niin korujen suunnitteluun, brändin visuaaliseen ilmeeseen ...
Hierontayrityksen brändäys Hieronta Hanski
(2020)
Amerikan markkinointiyhdistyksen mukaan brändi tunnistetaan nimestä, termistä, suunnittelusta, symbolista tai muusta ominaisuudesta, joka liittyy myyjän tuotteeseen tai palveluun erottuen muista myyjistä. Brändäys auttaa ...
Brändi tarinankertojana - tarinoiden ja malliston suunnittelu korubrändille
(2020)
Tässä opinnäytetyössä käsiteltiin aloittelevan yrittäjän näkökulmasta, vielä ideatasolla olevan korubrändin tarinankerrontaa. Työssä selvitettiin, mitä tarina ja tarinankerronta tarkoittavat, ja kuinka yrityksen tarinankerronnan ...
Luova loikka humanistisen tiedon hyödyntämiseen muotoilussa
(2019)
Luova loikka on käytännön kokeilu, jonka lähtökohtana on halu ymmärtää, miten inhimillistä toimintaa koskevaa tietoa voitaisiin parhaiten tuoda osaksi arkkitehtiyrityksen luovaa suunnittelutyötä ja strategisia prosesseja. ...
Muotoilijan brändäys: kuinka sanoittaa ja tuoda näkyväksi omaa osaamistaan?
(2020)
Opinnäytetyö toteutettiin osana Finnish Design Academy- hanketta. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tarkastella muotoilijoiden oman osaamisen sanoittamista koulutuksen tuomien tietojen ja taitojen, elinkeinoelämän vaatimusten ...
Brändiopas : Sisustussuunnitteluyrityksen brändäys kuluttajamarkkinoille
(2021)
Vahva brändäys tulee olemaan tulevaisuudessa entistä suuremmassa roolissa, sillä se luo
erottuvuutta muuten samanlaisten tuotteiden ja palvelujen välille. Suomesta löytyy valtavasti sisustussuunnitteluyrityksiä ja tästä ...
Moment : konsepti pulmapelielämyksestä ja sen verkkosivuista
(2022)
Opinnäytetyö oli projektityö, jonka tavoitteena oli suunnitella konsepti uudenlaisesta pulmanratkaisupelistä sekä sen verkkosivujen etu- ja tilaussivuista, joista pelin kustomointi ja tilaaminen onnistuu. Työn myötä opitaan ...
Verkkoviestintä brändin rakentamisessa
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee brändin ja verkkoviestinnän rakentamisprosessia. Opinnäytetyön toteutus tapahtuu Design Centerin toimeksiannosta, joka on Savonian yrityspalveluihin kuuluva oppimisympäristönä toimiva ...