Haku
Viitteet 1-5 / 5
Vesilinnan digitaalinen markkinointi
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli olemassa olevan digimarkkinoinnin hyödyntäminen ja kehit-täminen toimeksiantajayritykselle. Työn toimeksiantajana toimi jyväskyläläinen Cafe & Restaurant Vesilinna.
...
Matkailualueen vuorovaikutteinen digimarkkinointi : Case: Kuopio-Tahko alueen www-sivut ja sosiaalinen media
(2019)
Digitaalinen media on muuttanut matkailualueiden markkinointia. Mielikuva matkailualueesta muodostuu entistä enemmän vuorovaikutuksessa internetissä ja sosiaalisessa mediassa. Matkailualan ammattilaisilta vaaditaan ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Kalatuote Annunen Oy:lle. Opinnäytetyön aihe on peräisin työelämälähtöisestä tarpeesta, sillä toimeksiantajalla ei ollut olemassa ...
Markkinointisuunnitelma luontoalan yritykselle : RetkiSaimaa Oy
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda käytännöllinen markkinointisuunnitelma RetkiSaimaa Oy:lle. Työn aihe valikoitui helposti, sillä yrityksellä ei ollut vielä olemassa olevaa markkinointisuunnitelmaa. Tavoitteena ...
TikTok-käsikirja palveluintegraatio yritykselle: case TrueKpo
(2022)
TikTok- sovellus on erilaisten lyhytvideoiden jakamisalusta, jossa käyttäjät voivat luoda erilaisia videoita viihdyttääkseen muita. Sovellus on myös erinomainen alusta yleisöjen tavoittamiseen, koska siellä luomasi sisältö ...