Haku
Viitteet 1-10 / 13
Tilaisuus vuorovaikutukseen - : Case: Tapahtumamarkkinointi tapahtumajärjestäjän näkökulmasta
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin tapahtumamarkkinoinnin nykytilaa Suomessa. Tutkimusaihe rajautui kolmen tutkimuskysymyksen avulla: mitä tapahtumamarkkinointi on, miten tapahtumia suunnitellaan ja millaista alalla on ...
Asiakastapahtuman järjestäminen matkailualan pienyrityksessä
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
Tässä opinnäytetyössä tehtävänä oli järjestää Ryhmämatkatoimisto Resviaria Oy:lle uusasiakastilaisuus. Tapahtuman tarkoituksena oli herättää kiinnostusta uusissa ryhmänkerääjäasiakkaissa sekä lisätä myyntiä. Opinnäytetyön ...
Tapahtuman kehittäminen osallistujapalautteen pohjalta : Case: Ristiin Rastiin Kuopio Tutuksi -tapahtuma
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
Ristiin Rastiin Kuopio tutuksi – tapahtuma syntyi Kuopion Työttömät ry:n puheenjohtaja Martti Savolaisen ideasta perustaa rastiseikkailun tyyppinen tapahtuma Kuopioon. Tapahtuma järjestettiin ensimmäisen kerran ...
Tommy Bartlett, Inc. : Marketing and recruiting process in Finland and cultural differences between Finland and the United States of America
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
This thesis is about a company called Tommy Bartlett, Inc. which is located in Wisconsin Dells, WI, USA. The company was founded in 1948 by Tommy Bartlett. The thesis deals with the company‟s marketing and recruiting process ...
Uuden perhematkailukeskuksen kehittäminen : Lapset tutkimusryhmänä
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
Kuopion kaupunki haluaa jatkuvasti kehittää palvelujaan sekä matkailutarjontaansa. Kuopion laatima kehitysstrategia pyrkii edistämään niin perhematkailua, tapahtumia kuin myös kaupungin imagoa vetovoimaisena ja vilkkaana ...
Festivaalikonsepteja etsimässä
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia erilaisia musiikkifestivaaleja ympäri maailman. Tavoitteena oli löytää vastaukset kysymyksiin millainen on menestyvä festivaalikonsepti ja millaisilla erikoisuuksilla saadaan asiakkaita ...
Risteilymatkustajien matkustusmotiivit
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
Tiivistelmä
Tutkimukseni tavoite oli selvittää suomalaisten risteilymatkustajien matkustusmotiiveja ja matkustustyyppejä eri risteilykohteissa. Risteily on nopeimmin kasvava matkailun muoto ja tämän matkailualueen tutkimuksen ...
Tieteellisen kongressin organisointi, resurssit ja tiedonkulku : Case Korkeakoulujen kansainvälisten asiain hallinnon kevätpäivät
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella Korkeakoulujen kansainvälisten asiain hallinnon
kevätpäiviä organisaatiorakenteiden, resurssien ja tiedonkulun viitekehyksestä. Lähteinä
opinnäytetyössä on käytetty kokous- ja ...
Kansainvälisten opiskelijoiden Kuopio : Kylmyyttä, opiskelua ja kauneutta
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ulkomaalaisten tutkinto-opiskelijoiden ajatuksia liittyen Kuopion imagoon. Opinnäytetyön teoriaosuus pohjautuu imagoon, kulttuuriin sekä kulttuurien väliseen viestintään.
Imago on ...
Matkailuyrityksen Venäjän markkinointi- Lähtökohtia ja suuntaviivoja
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa toimeksiantajalle Venäjän markkinointia ja niitä markkinointikeinoja, joilla yritys voi saavuttaa venäläisiä asiakkaita. Työn pohjalta yritys voi laatia laajemman markkinointisu ...