Haku
Viitteet 1-3 / 3
Globaalit trendit pelien markkinoinnissa
(2020)
The subject of this thesis project was to research global players of the video game industry. One of the main goals was to instruct the reader in marketing, sales, product development and ways to do business inside the ...
TikTok-käsikirja palveluintegraatio yritykselle: case TrueKpo
(2022)
TikTok- sovellus on erilaisten lyhytvideoiden jakamisalusta, jossa käyttäjät voivat luoda erilaisia videoita viihdyttääkseen muita. Sovellus on myös erinomainen alusta yleisöjen tavoittamiseen, koska siellä luomasi sisältö ...
Markkinointimixin vaikutus asiakastyytyväisyyteen ja -uskollisuuteen
(2024)
Nykypäivän menestyvät yritykset hyödyntävät markkinointia tehokkaasti ja ovat asiakaskeskeisiä. Markkinoinnilla pyritään vaikuttamaan asiakkaiden odotuksiin ja tyytyväisyyteen erilaisin strategisin työkaluin kuten ...