Haku
Viitteet 1-10 / 48
SATTUMA VAI OSUMA - Asiakaskokemus osana ammatillisen koulutuksen työelämässäoppimista
(2020)
Vuoden 2018 alussa voimaan tullut lakiuudistus muutti ammatillisen koulutuksen rahoitusta ja toimintaa historiallisella tavalla. Ammatillisen koulutuksen uudistuessa työelämässäoppimisesta tuli yksi toiminnan keskeinen ...
Lyhytvalmennus: Kohdistettua osaamista henkilöstöpalveluyritykseltä
(2021)
Vuokratyön tarjoamat työnteon muodot tarjoavat asiakkailleen joustavia henkilöstöratkaisuja työelämän muutoksessa. Vuokratyöyrityksen tulee samalla adaptoida toimintaansa asiakkaan ympärille ja tarjota vaihtoehtoja ...
Asiakastieto digitaalisen markkinointiviestinnän suunnittelussa : Nuorten kuluttajien ostokäyttäytyminen ja siihen vaikuttavat tekijät
(2020)
Ostokäyttäytyminen on muuttunut viime vuosina merkittävästi ja kuluttajat etsivät yhä itsenäisemmin tietoa tuotteista sähköisistä kanavista. Digitaaliset kanavat ovat myös vuorovaikutusvälineitä yritysten ja asiakkaiden ...
Venäläiset Tahkolla: millä ja miten houkutellaan turisteja. Asiakaskokemuksen johtaminen vaihtoehtoisena kilpailukeinona.
(2020)
Tämä opinnäyte on tutkimus- ja kehitystyö Tahkon matkailukeskuksesta, sen palveluista ja asiakkaista. Kyse-lyn tarkoituksena oli selvittää venäläisten turistien tyytyväisyys Tahkon palveluihin sekä kerätä tietoa, mistä ...
Uuden liikunta- ja kamppailukeskuksen asiakaskokemuksen mittaaminen asiakastyytyväisyyskyselyn keinoin
(2020)
Tiivistelmä
Elämme asiakkaan aikakaudella. Liikuntapalvelujen tulee tuottaa asiakkaalle selkeää arvoa. Vaatimukset kasvavat. Yritysten välinen kilpailu on kovaa ja ylivertaisesta asiakaskokemuksesta saattaa tulla se ...
Lean toiminnan kehittämisen apuna : Case: S-market Vuorela
(2019)
Päivittäistavarakaupan alalla on paljon kilpailua. Yhtenä kilpailijoista erottautumiskeinona yritykset käyttävät asiakaslupauksia. Asiakaslupauksilla tavoitellaan hyviä asiakaskokemuksia. S-ryhmässä päivittäistavarakaupan ...
Valikoiman kehittäminen S-market Tuusniemi
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee valikoiman kehittämistä S-market Tuusniemellä. Päivittäistavaroiden valikoima koettiin lähtötilanteessa liian suppeaksi ja käyttötavaroiden taas liian laajaksi myyntiin ja asiakasprofiiliin nähden. ...
Hallinnon sihteeripalveluiden toimintamallin kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön lähtökohtana oli toimeksiantaja organisaation tarve kehittää sisäisiä hallinnollisia sihteeripalveluita asiakaslähtöisimmiksi hyödyntämällä valmentavan johtamisen menetelmiä.
Tavoitteena oli selvittää ...
Arvoa tuottamattoman hukan tunnistaminen case-organisaatiossa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää lean-toimintamallin avulla arvoa tuottamattoman työn määrä ja sen vaikutukset case-yrityksessä. Arvoa tuottamatonta työtä kutsutaan leanin mukaan hukaksi. Hukat eivät tuota ...
Henkilöasiakkaiden asiakaskokemus LähiTapiola Savossa: Etätapaaminen ja F2F-tapaaminen
(2020)
Opinnäytetyönä toteutetun tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka LähiTapiola Savo onnistuu tällä hetkellä asiakaskokemuksen tuottamisessa henkilöasiakkailleen. Tulosten perusteella oli tavoitteena löytää asioita, ...