Haku
Viitteet 1-10 / 22
SATTUMA VAI OSUMA - Asiakaskokemus osana ammatillisen koulutuksen työelämässäoppimista
(2020)
Vuoden 2018 alussa voimaan tullut lakiuudistus muutti ammatillisen koulutuksen rahoitusta ja toimintaa historiallisella tavalla. Ammatillisen koulutuksen uudistuessa työelämässäoppimisesta tuli yksi toiminnan keskeinen ...
Asiakaslähtöisyys kokoustoiminnan kehittämisessä Break Sokos Hotel Tahkolla
(2020)
Asiakaslähtöisyys on tämän päivän liiketoiminnassa menestymisen välttämättömyys. Luoda odotukset ylittäviä asiakaskokemuksia muistijälkiä jättävästi sekä asiakkaiden käyttäytymisen ennakointi ja tulkinta on toiminnan ...
Hallinnon sihteeripalveluiden toimintamallin kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön lähtökohtana oli toimeksiantaja organisaation tarve kehittää sisäisiä hallinnollisia sihteeripalveluita asiakaslähtöisimmiksi hyödyntämällä valmentavan johtamisen menetelmiä.
Tavoitteena oli selvittää ...
Keinoja kanta-asiakkuuksien kehittämiseen: Tavoitteena parempi asiakaskokemus ja tuottavampi liiketoiminta. Case: Kunnonpaikan liikuntapalvelut
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee kanta-asiakkuuksien sitouttamista sekä hyödyntämistä liiketoiminnassa. Opinnäytetyön toimeksiantaja on Kylpylähotelli Kunnonpaikka. Työ syntyi tutkimuskysymyksestä ”Kuinka Kunnonpaikan ...
Asiakkaalle suunnatun digitaalisen alustan käyttäjäkokemuksen kehittäminen: Case Upptäcka
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin digitaalista asiakaskokemusta. Opinnäytetyön kohdeyrityksenä toimi sisustustavaratalo IKEA Kuopio. IKEA Kuopiossa otettiin käyttöön vuonna 2022 Upptäcka – itsepalvelukioskit, joiden avulla ...
Kahvilan tuotevalikoiman kehittäminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli syventyä asiakaslähtöisyyden ja asiakaskokemuksen rooliin Tastory-Ravintola Origon kahvilan kioskin kontekstissa. Tutkimuksen taustalla oli tarve ymmärtää, kuinka asiakkaiden toiveet ja ...
Asiakastiedon hyödyntäminen liiketoiminnassa
(2023)
2000-luvulla asiakkaan rooli liiketoiminnassa on korostunut, ja asiakas on nyt keskeinen markkinoita muovaava tekijä. Asiakaskäyttäytymistä tutkimalla yritykset voivat saavuttaa liiketoiminnallisen edun ja menestyä ...
Järjestön jäsenkokemuksen kehittäminen
(2023)
Työelämä muuttuu ja yrittäjyydestä tulee monelle tapa työllistää itsensä pää- tai sivutoimisesti. Yrittäjyydestä hyötyy koko yhteiskunta. Järjestöillä on edelleen tärkeä tehtävä julkisen ja yksityisen sektorin palveluaukkojen ...
Etäasiakkaiden asiakaskokemuksen kehittäminen, tapaus Rautalammin Osuuspankki
(2021)
Pankkitoimiala elää murroksessa ja sen toiminta on kokenut merkittäviä muutoksia viimeisien vuosien aikana. Verkkopalveluiden käytön kasvaminen on johtanut siihen, että pankin asiakassuhteet eivät ole paikkakuntasidonnaisia. ...
Asiakastyytyväisyys ravintolassa
(2022)
Ravintola-ala on vahvasti markkinoilla kilpailtu palveluala, jonka tärkein toiminnan jatkumisen edellytys on tyytyväiset asiakkaat. Tämän vuoksi ravintolan asiakastyytyväisyyttä on tarpeen tutkia ja pyrkiä kehittämään ...