Haku
Viitteet 1-10 / 17
Asiakaskokemuskartoitus Colligentin asiakkaille
(2018)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakaskokemuksen muodostumista toimeksiantajayrityksessä, Collector Bank AB:n Suomen sivuliikkeessä, tarkemmin Colligentin perintäosaston asiakaspalvelussa. Työ toteutettiin ...
Asiakastyytyväisyys Kahvila Väkkärä
(2019)
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Kahvila Väkkärän lounastarjoilun asiakastyytyväisyyttä, palvelun laatua sekä näiden kehittämistä ja tulevan toiminnan kartoittamista asiakastyytyväisyyskyselyn ...
Henkilöasiakkaiden asiakaskokemus LähiTapiola Savossa: Etätapaaminen ja F2F-tapaaminen
(2020)
Opinnäytetyönä toteutetun tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka LähiTapiola Savo onnistuu tällä hetkellä asiakaskokemuksen tuottamisessa henkilöasiakkailleen. Tulosten perusteella oli tavoitteena löytää asioita, ...
Asiakaskokemus Ravintola Hyvä Huomenessa
(2020)
Opinnäytetyömme tarkoituksena oli selvittää Ravintola Hyvä Huomenen asiakaskokemuksen tila ja mahdolliset kehityskohteet. Tutkimus toteutettiin kahdessa eri toimipisteessä, Bioteknialla ja Pohjola Sairaalla ja aineisto ...
Tuoteosaamisen vaikutuksia asiakaspalvelutyöhön : Case Yritys X Oy
(2019)
Asiakaspalvelu ja myynti ovat kehittyneet viime vuosikymmenten aikana suuresti. Asiakaspalvelu ja myynti ovat monesti asiakkaallekin se ainoa rajapinta, jossa hän on kosketuksissa yritykseen monien vuosien aikana, joten ...
TARVITAANKO TULEVAISUUDESSA PANKKIKONTTOREITA? – OP MAANINKA
(2019)
Nykypäivänä digitaalisuuden ja pankkipalveluiden saatavuuden lisääntyminen tuo haasteita perinteisille kivijalkapankeille pysyä haastavassa kilpailussa mukana. Konttoriverkoston supistaminen ja käteisen rahan väheneminen ...
Asiakaskokemus B2B-verkkokaupassa : Case: Yritys X
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millainen on Yritys X:n verkkokaupan yritysasiakkaiden asiakaskokemuksen nykytila ja millaisia uudistuksia tekemällä asiakkaat voisivat kokea verkkokaupasta tilaamisen mahdollisimman ...
Asiakastyytyväisyys Case: Salibandyseura Welhot ry
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee asiakastyytyväisyyttä sekä palvelun laatua. Työn toimeksiantajana oli Kuopiossa toimiva salibandyseura Welhot ry. Tavoitteena oli tutkia ja selvittää millainen on hyvä asiakastyytyväisyystutkimus ...
Asiakastyytyväisyys ravintolassa
(2022)
Ravintola-ala on vahvasti markkinoilla kilpailtu palveluala, jonka tärkein toiminnan jatkumisen edellytys on tyytyväiset asiakkaat. Tämän vuoksi ravintolan asiakastyytyväisyyttä on tarpeen tutkia ja pyrkiä kehittämään ...
Palvelupolun kehittäminen, Coffee House Kuopio
(2023)
Coffee House Kuopio on Kuopion keskustassa sijaitsevaan, Sokos tavaratalon yhteydessä toimivaan ravintola maailma Food&Joy:hin kuuluva kahvila. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Coffee Housen pal velupolun ...