Haku
Viitteet 1-10 / 19
Uuden liikunta- ja kamppailukeskuksen asiakaskokemuksen mittaaminen asiakastyytyväisyyskyselyn keinoin
(2020)
Tiivistelmä
Elämme asiakkaan aikakaudella. Liikuntapalvelujen tulee tuottaa asiakkaalle selkeää arvoa. Vaatimukset kasvavat. Yritysten välinen kilpailu on kovaa ja ylivertaisesta asiakaskokemuksesta saattaa tulla se ...
Asiakastyytyväisyys Kahvila Väkkärä
(2019)
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Kahvila Väkkärän lounastarjoilun asiakastyytyväisyyttä, palvelun laatua sekä näiden kehittämistä ja tulevan toiminnan kartoittamista asiakastyytyväisyyskyselyn ...
Hallinnon sihteeripalveluiden toimintamallin kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön lähtökohtana oli toimeksiantaja organisaation tarve kehittää sisäisiä hallinnollisia sihteeripalveluita asiakaslähtöisimmiksi hyödyntämällä valmentavan johtamisen menetelmiä.
Tavoitteena oli selvittää ...
K-Market Neulamuikun asiakastyytyväisyys
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää K-Market Neulamuikun asiakkaiden tyytyväisyyden tasoa. Tutkimuksella haluttiin selvittää, kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat kaupan yleisilmeeseen, valikoimaan ja saatavuuteen
sekä ...
Asiakastyytyväisyys NINA&HENRIssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön ensisijainen tavoite oli kartoittaa NINA&HENRIn asiakastyytyväisyyttä. Lisäksi tavoitteena oli selvittää NINA&HENRIn tunnettuutta, aukioloaikojen sopivuutta, asiakkaiden asiointikertojen määriä, ...
Asiakastyytyväisyys ja sen kehittäminen. Case Outokummun Vanhan Kaivoksen motoristikahvila
(2019)
Asiakaslähtöisyys on mainittu sekä valtakunnallisella että alueellisella tasolla yhdeksi matkailun kehittämiskohteista. Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää asiakastyytyväisyyttä ja sen kehittämistä Outokummun Vanhan ...
Kahvilan tuotevalikoiman kehittäminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli syventyä asiakaslähtöisyyden ja asiakaskokemuksen rooliin Tastory-Ravintola Origon kahvilan kioskin kontekstissa. Tutkimuksen taustalla oli tarve ymmärtää, kuinka asiakkaiden toiveet ja ...
Asiakastyytyväisyys Case: Salibandyseura Welhot ry
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee asiakastyytyväisyyttä sekä palvelun laatua. Työn toimeksiantajana oli Kuopiossa toimiva salibandyseura Welhot ry. Tavoitteena oli tutkia ja selvittää millainen on hyvä asiakastyytyväisyystutkimus ...
Etäasiakkaiden asiakaskokemuksen kehittäminen, tapaus Rautalammin Osuuspankki
(2021)
Pankkitoimiala elää murroksessa ja sen toiminta on kokenut merkittäviä muutoksia viimeisien vuosien aikana. Verkkopalveluiden käytön kasvaminen on johtanut siihen, että pankin asiakassuhteet eivät ole paikkakuntasidonnaisia. ...
Asiakastyytyväisyys ravintolassa
(2022)
Ravintola-ala on vahvasti markkinoilla kilpailtu palveluala, jonka tärkein toiminnan jatkumisen edellytys on tyytyväiset asiakkaat. Tämän vuoksi ravintolan asiakastyytyväisyyttä on tarpeen tutkia ja pyrkiä kehittämään ...