Haku
Viitteet 1-10 / 66
Asiakastieto digitaalisen markkinointiviestinnän suunnittelussa : Nuorten kuluttajien ostokäyttäytyminen ja siihen vaikuttavat tekijät
(2020)
Ostokäyttäytyminen on muuttunut viime vuosina merkittävästi ja kuluttajat etsivät yhä itsenäisemmin tietoa tuotteista sähköisistä kanavista. Digitaaliset kanavat ovat myös vuorovaikutusvälineitä yritysten ja asiakkaiden ...
Venäläiset Tahkolla: millä ja miten houkutellaan turisteja. Asiakaskokemuksen johtaminen vaihtoehtoisena kilpailukeinona.
(2020)
Tämä opinnäyte on tutkimus- ja kehitystyö Tahkon matkailukeskuksesta, sen palveluista ja asiakkaista. Kyse-lyn tarkoituksena oli selvittää venäläisten turistien tyytyväisyys Tahkon palveluihin sekä kerätä tietoa, mistä ...
Huoneistohotellin asiakaskokemus: Case: Lietsu Boutique Aparthotel
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää millainen on Huoneistohotelli Lietsun asiakaskokemus ja mitkä tekijät siihen erityisesti vaikuttavat. Haluttiin saada mahdollisimman tarkka kuva Lietsun majoitusprosessin ...
Uuden liikunta- ja kamppailukeskuksen asiakaskokemuksen mittaaminen asiakastyytyväisyyskyselyn keinoin
(2020)
Tiivistelmä
Elämme asiakkaan aikakaudella. Liikuntapalvelujen tulee tuottaa asiakkaalle selkeää arvoa. Vaatimukset kasvavat. Yritysten välinen kilpailu on kovaa ja ylivertaisesta asiakaskokemuksesta saattaa tulla se ...
Asiakaslähtöisyys kokoustoiminnan kehittämisessä Break Sokos Hotel Tahkolla
(2020)
Asiakaslähtöisyys on tämän päivän liiketoiminnassa menestymisen välttämättömyys. Luoda odotukset ylittäviä asiakaskokemuksia muistijälkiä jättävästi sekä asiakkaiden käyttäytymisen ennakointi ja tulkinta on toiminnan ...
Asiakaskokemuskartoitus Colligentin asiakkaille
(2018)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakaskokemuksen muodostumista toimeksiantajayrityksessä, Collector Bank AB:n Suomen sivuliikkeessä, tarkemmin Colligentin perintäosaston asiakaspalvelussa. Työ toteutettiin ...
Asiakastyytyväisyys Kahvila Väkkärä
(2019)
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Kahvila Väkkärän lounastarjoilun asiakastyytyväisyyttä, palvelun laatua sekä näiden kehittämistä ja tulevan toiminnan kartoittamista asiakastyytyväisyyskyselyn ...
Valikoiman kehittäminen S-market Tuusniemi
(2020)
Opinnäytetyö käsittelee valikoiman kehittämistä S-market Tuusniemellä. Päivittäistavaroiden valikoima koettiin lähtötilanteessa liian suppeaksi ja käyttötavaroiden taas liian laajaksi myyntiin ja asiakasprofiiliin nähden. ...
Asiakaskokemus ja palvelun laatu: Case Kahvila-Konditoria Houkutus Kuopio
(2020)
Opinnäytetyö on tutkimuksellinen opinnäytetyö, jossa tehtiin mystery shopping kuopiolaiseen Kahvila-Konditoria Houkutukseen. Idea opinnäytetyöhön saatiin Houkutuksen yrittäjältä Pirkko Burmanilta, joka toimii opinnäytetyön ...
Arvoa tuottamattoman hukan tunnistaminen case-organisaatiossa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää lean-toimintamallin avulla arvoa tuottamattoman työn määrä ja sen vaikutukset case-yrityksessä. Arvoa tuottamatonta työtä kutsutaan leanin mukaan hukaksi. Hukat eivät tuota ...