Haku
Viitteet 1-10 / 16
Lyhytvalmennus: Kohdistettua osaamista henkilöstöpalveluyritykseltä
(2021)
Vuokratyön tarjoamat työnteon muodot tarjoavat asiakkailleen joustavia henkilöstöratkaisuja työelämän muutoksessa. Vuokratyöyrityksen tulee samalla adaptoida toimintaansa asiakkaan ympärille ja tarjota vaihtoehtoja ...
Hallinnon sihteeripalveluiden toimintamallin kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön lähtökohtana oli toimeksiantaja organisaation tarve kehittää sisäisiä hallinnollisia sihteeripalveluita asiakaslähtöisimmiksi hyödyntämällä valmentavan johtamisen menetelmiä.
Tavoitteena oli selvittää ...
FODMAP-ruokavaliota noudattavan asiakaskokemus ravintolassa
(2021)
Erityisruokavaliota noudattavien määrä on kasvanut viime vuosina monien tutkimusten mukaan. Samalla myös FODMAP-ruokavalio on yleistynyt. FODMAP-hiilihydraatit ovat lyhytketjuisia hiilihydraatteja, jotka fermentoituvat ...
Asiakaskokemus B2B-verkkokaupassa : Case: Yritys X
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millainen on Yritys X:n verkkokaupan yritysasiakkaiden asiakaskokemuksen nykytila ja millaisia uudistuksia tekemällä asiakkaat voisivat kokea verkkokaupasta tilaamisen mahdollisimman ...
Hyvän asiakaskokemuksen johtaminen Kuopion kaupungin Vanhusten asumispalveluissa: Teemahaastattelu ympärivuorokautisen hoivan lähijohdolle
(2021)
Vanhuspalveluiden laadun kehittäminen on ajankohtainen vanhustyön tarkastelun kohde ja laatuvaatimukset ovat myös tärkeä osa vanhuspalveluiden lainsäädäntöä ja suosituksia. Asiakastyytyväisyys ja laatu ovat Kuopion kaupungin ...
SELVITYS ASIAKASKOKEMUKSEN MUODOSTUMISESTA KOSMETIIKAN JÄLLEENMYYNTILIIKKEISSÄ
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää asiakaskokemuksen muodostumista kosmetiikan jälleen myyntiliikkeissä. Tämän pohjalta tehtiin kehitysideoita perustuen tuloksiin, sekä hyviin että ei niin toimiviin ...
Uusien verkkosivujen rakentaminen: RPS Brewing Co
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli rakentaa RPS Brewing – panimolle uudet verkkosivut hyödyntäen Shopify – nimistä verkkokauppa-alustaa. Tämä työ oli toiminnallinen opinnäytetyö. Toiminnallisessa opinnäytetyössä itse tuotos on myös ...
Vuokatin Aatelin venäläisten asiakkaiden kokemuksia : Tutkimus Vuokatin Aatelin venäläisasiakkaista
(2021)
Tässä opinnäytetyössä on tutustuttu asiakaskokemuksen ja palvelun teoriaan, sekä analysoitu venäläisiä matkailijoita Suomessa ja heidän sosiaalisen median käyttöä numeroina. Teimme Vuokatin Aatelin kanssa asiakaskyselyn, ...
Asiakastyytyväisyys Case: Salibandyseura Welhot ry
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee asiakastyytyväisyyttä sekä palvelun laatua. Työn toimeksiantajana oli Kuopiossa toimiva salibandyseura Welhot ry. Tavoitteena oli tutkia ja selvittää millainen on hyvä asiakastyytyväisyystutkimus ...
Palvelutuotannon virtaus sujuvaksi
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää keinoja pankin yritysasiakkaille suunnatun pankkiyhteysvaltuutusprosessiin liitty-
vien asiakaskysymyksien vähentämiseen hyödyntäen Leanin, palvelutuotannon mittaamisen ja asiakaskokemuksen ...