Haku
Viitteet 1-10 / 38
Asiakastyytyväisyyskysely henkilöstöravintolaan - Case Yritys X
(2019)
Tämän opinnäytetyön avulla haluttiin selvittää yritys X:n henkilöstöravintolan asiakkaiden tyytyväisyyttä henkilöstöravintolan palveluihin. Viimeisimmästä asiakastyytyväisyyskyselystä on jo pidemmän aikaa, joten uuden ...
Uuden liikunta- ja kamppailukeskuksen asiakaskokemuksen mittaaminen asiakastyytyväisyyskyselyn keinoin
(2020)
Tiivistelmä
Elämme asiakkaan aikakaudella. Liikuntapalvelujen tulee tuottaa asiakkaalle selkeää arvoa. Vaatimukset kasvavat. Yritysten välinen kilpailu on kovaa ja ylivertaisesta asiakaskokemuksesta saattaa tulla se ...
Asiakastyytyväisyys Kahvila Väkkärä
(2019)
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Kahvila Väkkärän lounastarjoilun asiakastyytyväisyyttä, palvelun laatua sekä näiden kehittämistä ja tulevan toiminnan kartoittamista asiakastyytyväisyyskyselyn ...
K-Market Neulamuikun asiakastyytyväisyys
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää K-Market Neulamuikun asiakkaiden tyytyväisyyden tasoa. Tutkimuksella haluttiin selvittää, kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat kaupan yleisilmeeseen, valikoimaan ja saatavuuteen
sekä ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen: Mercatus Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on pohtia asiakaskokemusta: mistä se muodostuu ja millaiset asiat siihen vaikuttavat. Työ koostuu teoriaosuudesta sekä asiakastyytyväisyystutkimuksesta, mikä on tehty toimeksiantajayritykselle ...
Siilinjärven perhetyön asiakastyytyväisyys 2019
(2019)
Opinnäytetyössä selvitettiin Siilinjärven kunnan tarjoaman perhetyön asiakastyytyväisyyttä. Siilinjärven kunnan perhetyölle kehitettiin työkalu, jolla he voivat selvittää perhetyön toimivuutta ja merkittävyyttä. Toimeksiantajalla ...
Asiakastyytyväisyys NINA&HENRIssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön ensisijainen tavoite oli kartoittaa NINA&HENRIn asiakastyytyväisyyttä. Lisäksi tavoitteena oli selvittää NINA&HENRIn tunnettuutta, aukioloaikojen sopivuutta, asiakkaiden asiointikertojen määriä, ...
Asiakastyytyväisyys Iisalmen kaupungin maahanmuutto- ja pakolaispalveluissa: Kolmannenvuoden kotoutujien kokemuksia saamastaan palvelusta
(2021)
Opinnäytetyössä selvitettiin Ylä-Savon alueen pakolaisasiakkaiden asiakastyytyväisyyttä. Opinnäytetyön tavoitteena oli muodostaa toimeksiantajalle aineisto, joka kuvaa asiakastyytyväisyyttä, asiakastyytyväisyyteen vaikuttavia ...
Maistraattien strategian toteutuminen 2017: Arvot ja yhteiskunnalliset vaikuttavuustavoitteet
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia maistraattien strategian toteutumista vuonna 2017 arvojen ja yhteiskunnallisten vaikuttavuustavoitteiden osalta. Opinnäytetyössä selvitettiin, mitkä ovat maistraattien arvot ja kuinka ...
Kainuu kiinalaisten matkakohteena : Kainuun matkailun kehittäminen kiinalaismatkailijoille
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Kainuun Liitolle osaksi maakunnan matkailun kehittämistä. Jotta matkailupalveluita osattaisiin kohdentaa oikealle asiakasryhmälle, on tietämys matkailijaryhmän taustoista olennaista. ...