Haku
Viitteet 1-9 / 9
Pelastustoiminnan asiakastyytyväisyys
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli pelastustoimen asiakastyytyväisyyden menetelmän kehittäminen ja mittaaminen. Työn tavoitteena oli tuottaa asiakastyytyväisyyttä mittaava menetelmä pelastustoimen käyttöön Pohjois-Savossa ...
Kahvilan tuotevalikoiman kehittäminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli syventyä asiakaslähtöisyyden ja asiakaskokemuksen rooliin Tastory-Ravintola Origon kahvilan kioskin kontekstissa. Tutkimuksen taustalla oli tarve ymmärtää, kuinka asiakkaiden toiveet ja ...
Asiakaspalautejärjestelmän kehittäminen ja käyttöönotto hyvinvointialalla: case Power4Life
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää asiakaspalautejärjestelmä ja sen käyttöönoton suunnitelma hyvin-vointialayrityksen toiminnan tueksi, jonka avulla palvelun laadun mittaus saataisiin ajettua osaksi yrityksen ...
Etäasiakkaiden asiakaskokemuksen kehittäminen, tapaus Rautalammin Osuuspankki
(2021)
Pankkitoimiala elää murroksessa ja sen toiminta on kokenut merkittäviä muutoksia viimeisien vuosien aikana. Verkkopalveluiden käytön kasvaminen on johtanut siihen, että pankin asiakassuhteet eivät ole paikkakuntasidonnaisia. ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen – Liikelataamo
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan asiakaskokemusta sekä asiakaskokemuksen johtamista. Opinnäytetyön tilaajana on Liikelataamo (Enfoku Oy). Liikelataamo on vuonna 2014 perustettu, Saarijärvellä ja Keuruulla toimiva, palvelualan ...
Selvitystyö palvelun laadusta
(2021)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona metallituotteiden pintakäsittelyä tarjoavalle yritykselle, Kuopion Kuumasinkitys Oy:lle. Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä selvitystyö palvelun laadusta. Yritys ei ollut aikaisemmin ...
Kouluterveydenhuollon palveluiden asiakastyytyväisyys. Määrällinen kyselytutkimus.
(2021)
Kouluterveydenhuollossa seurataan vuositain lapsen kasvua, kehitystä, hyvinvointia sekä ohjataan yksilöllisesti tarpeen mukaan jatkotutkimuksiin. Kouluterveydenhuollossa arvioidaan lapsen hyvinvoinnin lisäksi koko perheen ...
Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen - itsepalveluportaalin käyttöönottoprosessi
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää työn toimeksiantajan asiakkailleen tarjoaman palvelukanavan, itsepalveluportaalin, käyttöönottoprosessia. Itsepalveluportaali on toimeksiantajan keskeinen asiakaskanava, jonka ...
Asiakastyytyväisyys ja sen kehittäminen Case Yritys X
(2023)
Kuntosalien ja hyvinvointikeskusten väillä käydään kovaa kilpailua asiakkaista. Yrityksen täytyy palvella asiakkaitansa mahdollisimman hyvin, jotta asiakastyytyväisyys säilyy ja asiakkuudet pysyvät ja kasvavat. Tyytyväiset ...