Haku
Viitteet 1-10 / 29
Vapaa-ajan matkustajista lisää asiakasvirtaa: Case Hotel Oscar Varkaus
(2019)
Tämän opinnäytetyön tehtävänä oli tutkia markkinoimista sekä syventyä erityisesti matkailu- ja ravitsemisalan markkinoimiseen. Tarkoituksena oli löytää kehitettävää opinnäytetyön toimeksiantajan eli Hotel Oscarin tämän ...
Matkailutuote ja sen kansainvälistyminen : Case Äksyt Ämmät
(2021)
Matkailutuotteen kansainvälistyminen on pitkä prosessi ja vaatii monipuolista alan tuntemusta ja verkos-toitumistaitoa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää matkailutuotteen viemistä kansainvälisille markkinoille. ...
Ravintolan markkinoinnin analysointi ja kehittämisehdotukset
(2019)
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä tarkasteltiin Ravintola Hurman toimintaa. Erityinen huomio kiinnitettiin markkinointiin sekä niihin liittyvien toimenpiteiden vaikutuksiin.
Teoria-osa koostuu markkinoinnin teorioista, ...
Suonenjoki-leivoksen tuotekehitysprosessi
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuotekehittää Suonenjoen kaupungille oma nimikkoleivos, ja tämän myötä
tuoda Suonenjoen kaupungille tunnettuvuutta ja lisätä sen näkyvyyttä. Nimikkoleivoksen tuotekehitysprosessi ...
Keinoja kanta-asiakkuuksien kehittämiseen: Tavoitteena parempi asiakaskokemus ja tuottavampi liiketoiminta. Case: Kunnonpaikan liikuntapalvelut
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee kanta-asiakkuuksien sitouttamista sekä hyödyntämistä liiketoiminnassa. Opinnäytetyön toimeksiantaja on Kylpylähotelli Kunnonpaikka. Työ syntyi tutkimuskysymyksestä ”Kuinka Kunnonpaikan ...
Markkinointi ja markkinointisuunnitelma, Lounas-cateringpalvelu Kaksi Kölviä Oy
(2019)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö, joka keskittyy markkinointiin ja markkinointisuunnitelmaan. Toiminnallisuus ilmenee työelämälähtöisenä markkinointisuunnitelmatuotoksena toimeksiantajalle Lounas- cateringpalvelu ...
Kalakukkoa vai mustaamakkaraa? : Vertaileva tapaustutkimus Kuopion ja Tampereen ruokamatkailutuotteista
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tarkastella Kuopion ruokamatkailutuotteiden tarjoomaa ja selvittää, kuinka sitä voitaisiin jatkokehittää tulevaisuudessa. Tutkimus toteutettiin toimeksiantona European Region of Gastronomy ...
Tuore-elintarvikeverkkokauppa ja sen vaikutus yrityksen myyntiin
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä selvitystyötä tuore-elintarvikkeiden verkkokaupan nykytilasta ja tulevaisuudesta sekä tutkia tuore-elintarvikkeita myyvän verkkokaupan perustamisen vaikutusta yrityksen myyntiin. ...
Saunapalvelun myynnin edistäminen: Case Koskikipparin sauna
(2020)
Tässä opinnäytetyössä keskityttiin oululaisen tapahtuma- ja elämystuottaja Go Arctic Oy:n tarjoaman saunapalvelun parantamiseen. Sauna oli yrityksen palveluvalikoimassa melko uusi tuote ja yritys kaipasi erityisesti uusia ...
Rautalammin raitin tapahtumat kesäkuusta pestuukuuhun - asiakaslähtöiset kohtaamiset
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli Rautalammin kesätapahtumat asiakaslähtöisestä näkökulmasta. Työn tilaajana toimi kesäravintola Roadside Restaurant Raitti. Työn tavoitteena oli kartoittaa teemahaastatteluiden avulla millaisia ...