Haku
Viitteet 1-10 / 10
PR-toiminnan kehittäminen Instagramia hyödyntäen - Case: East Volley
(2020)
Opinnäytetyöni käsittelee miesten 1-sarjan lentopallojoukkue East Volleyn tiedotus- ja suhdetoiminnan (PR) kehittämistä Instagramia kanavana hyödyntäen. Opinnäytetyöni toimeksiantaja on savonlinnalainen lentopalloseura ...
Kuinka kasvattaa yrityksen Instagram-tunnettuutta? Case: IKEA Kuopio
(2021)
Instagram on nykyisin suosittu kanava myös yritysten keskuudessa. Instagramia hyödynnetään muun muassa markkinoinnissa, verkostojen luomisessa, sekä tunnettuuden kasvattamisessa. Tässä opinnäytetyössä tutkittiin ...
NINY-brändin muodostuminen Instagramissa
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli rakentaa kehittämääni NINY-brändiä ja luoda sukupuolineutraali vaate-mallisto, joka esiteltiin Instagram-sovellukseen luodun tilin avulla. Tavoitteena oli, että mallisto ja Instagram-tili ...
Instagram-markkinointisuunnitelma: case NUE collections
(2023)
Instagram on nykyään yksi yleisimmin käytetyistä sosiaalisen median markkinointialustoista. Opinnäytetyö toteutettiin opiskelijan omalle toiminimiyritykselle NUE collections. Yrityksen toiminta tapahtuu pääasiassa ...
Sosiaalisen median kanavat markkinoinnissa – Varalan Urheiluopiston sosiaalisen median kanavien käytön kirkastaminen brändi uudistuksen tukena
(2021)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli kerätä kirjallisuuskatsauksen perusteella tietoa sosiaalisesta mediasta ja sen eri kanavista, markkinoinnista sekä brändistä. Näiden tietojen avulla selvitetään toimeksiantajalle – Varalan ...
Instagramin visuaalisen ilmeen vaikutus asiakkaan ostopäätökseen
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, kuinka yrityksen Instagramin visuaalinen ilme vaikuttaa asiakkaan ostopäätökseen. Sosiaalinen media on yhä enenevissä määrin tärkeä osa yritysten digitaalista läsnäoloa ja entistä ...
Vaikuttava viestintä digitaalisissa kanavissa: kuinka viestiä vastuullisesta retkeilystä aloitteleville retkeilijöille
(2021)
Retkeilyn ja luontomatkailun suosio on kasvanut Suomessa merkittävästi viimeisten vuosien aikana. Osittain sitä on vauhdittanut koronapandemia, joka sulki monia muita vapaa-ajanviettomahdollisuuksia, mutta luonnossa ...
Yrityksen sosiaalisen median markkinointi
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää mitä, yrityksen sosiaalisen median seuraajat haluaisivat nähdä yrityksen julkaisuissa ja miten yritys pystyy kehittämään oman sosiaalisen median julkaisuja seuraajilleen. ...
Instagram markkinointiviestintä tunnettuuden lisäämisen keinona: Case Game Gliders
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka yrityksen näkyvyyttä ja tunnettuutta voitaisiin parantaa Instagram markkinointiviestinnän avulla.
Opinnäytetyössä tehtiin teoriapohja, kaksi kyselytutkimusta sekä produkti ...
Instagram vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus kuluttajan ostopäätöksen tekoon
(2023)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Instagram vaikuttajamarkkinoinnin näyttäytymistä kuluttajien ostopäätöksen teossa. Työn tavoitteena oli selvittää vaikuttajamarkkinoinnin vaikutuksia kuluttajien ostopäätöksen tekoon sekä saada ...