Haku
Viitteet 1-10 / 45
PR-toiminnan kehittäminen Instagramia hyödyntäen - Case: East Volley
(2020)
Opinnäytetyöni käsittelee miesten 1-sarjan lentopallojoukkue East Volleyn tiedotus- ja suhdetoiminnan (PR) kehittämistä Instagramia kanavana hyödyntäen. Opinnäytetyöni toimeksiantaja on savonlinnalainen lentopalloseura ...
Concept Development for the Parasta Palvelua -Competition
(2020)
This thesis is a developmental thesis based on Parasta Palvelua 2019 competition. The competition is an annual customer service contest founded by Kuopio Region Chamber of Commerce’s. The objective was to create a guide ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen pk-yrityksessä : Case RTJ-Rakennus Oy
(2020)
Opinnäytetyömme tavoitteena on edistää työn toimeksiantajayritys RTJ-Rakennus Oy:n digitaalista markkinointia kehitysideoiden avulla. Toimeksiantaja on nuori, vuoden 2019 keväällä perustettu pieni kainuulainen rakennusalan ...
Vesilinnan digitaalinen markkinointi
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli olemassa olevan digimarkkinoinnin hyödyntäminen ja kehit-täminen toimeksiantajayritykselle. Työn toimeksiantajana toimi jyväskyläläinen Cafe & Restaurant Vesilinna.
...
Verkkosivut ja digitaalisen markkinointiviestinnän kehityssuunnitelma tukemaan AC. Tilojen digipresenssiä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kasvattaa toimeksiantajayrityksen näkyvyyttä digitaalisessa mediassa verkkosivujen käyttöönoton ja digitaalisen markkinointiviestinnän kehityssuunnitelman avulla. Työ toteutettiin ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Harjamäki Movelle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantajayritys Harjamäki Movelle. Harjamäki Move on pieni siilinjärveläinen kuntosaliyritys. Yrityksellä ei ollut aikaisempaa ...
Digitaalisen markkinoinnin toimenpide-ehdotukset aloittavassa pienyrityksessä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kirjallisuuskatsaukseen perustuvan teorian avulla antaa toimintaansa aloittavalle pienyritykselle toimenpide-ehdotuksia markkinointiin. Opinnäytetyössä otetaan huomioon toiminnan alkumatkalla ...
Brändin tunnettuuden tutkiminen ja kehittäminen: Case MessiLive.fi
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää MessiLive-brändin tunnettuutta ammattikorkeakouluopiskelijoiden keskuudessa sekä laatia kehittämisehdotuksia toimeksiantajayrityksen käyttöön tunnettuuden kehittämiseksi. ...
Digitaalinen markkinointi: Sosiaalisen median markkinoinnin aloittaminen ravintola-alan yrityksissä
(2020)
Laadullisena tutkimuksena tehdyn opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä lukijalle selkeä opas digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksista ja kuinka yritys voi hyödyntää sosiaalista mediaa tuloksekkaasti omassa markkinoinnissaan. ...
Verkkokaupan kehityssuunnitelma - Case: Askartelukulma
(2019)
Opinnäytetyöni käsittelee Askartelukulma -verkkokaupan kehittämistä. Opinnäytetyön toimeksiantaja on Askartelukulma Matikainen Oy, jonka hallinnoima ja omistama Askartelukulma -verkkokauppa on. Askartelukulman verkkokauppa ...