Haku
Viitteet 1-10 / 23
Yrityksen digitaalisen markkinoinnin aloittaminen - Case: Tmi Motio Fysio
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli auttaa toimeksiantajayritystä digitaalisen markkinoinnin aloittamisessa ja sitä kautta näkyvyyden lisäämisessä. Toimeksiantaja tarvitsi tietoa siitä, mitä hyötyä sähköisestä markkinoinnista ...
Digitaalisuus harjoittelussa ja opiskelijaohjauksessa: laadullinen kyselytutkimus terveydenhoitajaopiskelijoille
(2022)
Digitaalisuus ja sen käyttö yleistyy koko ajan yhteiskuntamme edelleen kehittyessä. Digitaalisuuden lisääntyminen näkyy myös terveysalalla ja sen koulutuksessa sekä opiskelijoiden harjoitteluissa. Niin terveysalan opiskelijat ...
Bränditutkimus – Case: Business Center Pohjois-Savo
(2022)
Brändi on termi, johon voi kohdata yhä useammin ihmisten huulilla ja yritysten strategioissa. Brändin määritelmän ymmärtäminen saattaa kuitenkin tuottaa haasteita, eikä ihme, sillä olemassa olevia määritelmiä on useita. ...
Sosiaalisen median strategia kotimaiselle pk-yritykselle: MusicFairyTales MFT Oy
(2022)
Sosiaalinen media on noussut tärkeäksi osaksi jokapäiväistä elämäämme. Ollakseen lähempänä asiakkaitaan, yrityksien tulee ottaa sosiaalisen median alustoja mukaan viestintäänsä. Sosiaalisessa mediassa toimiessaan yritys ...
Yrityksen verkkosivujen ja sosiaalisen median toiminnan kehittäminen : Virtalan tila
(2022)
Opinnäytetyön aiheena oli kehittää kuopiolaisen Virtalan tilan verkkosivuja ja sosiaalisen median toimintaa. Tilalla oli ennestään suomenkieliset verkkosivut, joille haluttiin rinnalle englanninkielinen versio. Sosiaalisessa ...
Vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus alle 35-vuotiaiden ostokäyttäytymiseen
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä siihen, kuinka vaikuttajamarkkinointi vaikuttaa nuorien, alle 35-vuotiaiden henkilöiden ostopäätösten syntymiseen. Sosiaalisen median käytön yleistymisen myötä myös yritysten ...
Markkinointisuunnitelma luontoalan yritykselle : RetkiSaimaa Oy
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda käytännöllinen markkinointisuunnitelma RetkiSaimaa Oy:lle. Työn aihe valikoitui helposti, sillä yrityksellä ei ollut vielä olemassa olevaa markkinointisuunnitelmaa. Tavoitteena ...
Otteluisännyyden brändäys ja graafinen ilme: autoliike XBIL Oy:n tapahtumabrändäyksen kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyössä kehitetään brändi-ilme autokauppa XBIL:n otteluisännyyspeliin pesäpallojoukkueen Manse PP:n peleihin Helsingissä ja Tampereella. Brändi-ilmeen kehitys on jatkumoa aikaisemmille XBIL:n otteluisännyyspeleille, ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa kehittämissuunnitelma toimeksiantajan digitaalisen markkinoinnin parantamiselle. Opinnäytetyö on laadullinen kehittämistyö ja lähestymistapana on tapaustutkimus. Opinnäytetyöprosessi ...
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu ja toteutus
(2022)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli suunnitella ja toteuttaa digimarkkinointisuunnitelma Vaajakosken
Hyvinvointipalveluille. Vaajakosken Hyvinvointipalvelut on hieronta- ja hyvinvointipalveluja tuottava
mikroyritys Jyväskylän ...