Haku
Viitteet 1-10 / 92
PR-toiminnan kehittäminen Instagramia hyödyntäen - Case: East Volley
(2020)
Opinnäytetyöni käsittelee miesten 1-sarjan lentopallojoukkue East Volleyn tiedotus- ja suhdetoiminnan (PR) kehittämistä Instagramia kanavana hyödyntäen. Opinnäytetyöni toimeksiantaja on savonlinnalainen lentopalloseura ...
Yrityksen imagon vahvistaminen visuaalisen viestinnän avulla
(2019)
Opinnäytetyön aiheena tutkitaan visuaalisen viestinnän vaikutusta yrityksen imagoon. Aiheeseen perehdytään projektityön kautta, jossa toimeksiantajana on oma tuleva yritykseni, jolle suunnitellaan liiketoiminta, tavoiteimago ...
Concept Development for the Parasta Palvelua -Competition
(2020)
This thesis is a developmental thesis based on Parasta Palvelua 2019 competition. The competition is an annual customer service contest founded by Kuopio Region Chamber of Commerce’s. The objective was to create a guide ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen pk-yrityksessä : Case RTJ-Rakennus Oy
(2020)
Opinnäytetyömme tavoitteena on edistää työn toimeksiantajayritys RTJ-Rakennus Oy:n digitaalista markkinointia kehitysideoiden avulla. Toimeksiantaja on nuori, vuoden 2019 keväällä perustettu pieni kainuulainen rakennusalan ...
Vesilinnan digitaalinen markkinointi
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli olemassa olevan digimarkkinoinnin hyödyntäminen ja kehit-täminen toimeksiantajayritykselle. Työn toimeksiantajana toimi jyväskyläläinen Cafe & Restaurant Vesilinna.
...
SOSOSOME #SOMESS: Raportti kahden tanssiteoksen kokonaisuudesta
(2020)
SOSOSOME #SOMESS on koostetun opinnäytetyön kirjallinen raportti. Opinnäytetyön taiteellinen prosessi koostui kahdesta tanssiteoksesta, joita esitettiin Etelä-Pohjanmaan Opistolla Ilmajoella vuonna 2018. Molemmat teokset ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma Gym Ironialle
(2020)
Gym Ironia on Jyväskylän keskustassa sijaitseva tavoitteellisten treenaajien kuntosali, josta löytyy puitteet, niin fysiikan kehittämiseen kuin voimailuharjoittelemiseen. Se on ollut toiminnassa jo useamman vuoden ja ...
Verkkosivut ja digitaalisen markkinointiviestinnän kehityssuunnitelma tukemaan AC. Tilojen digipresenssiä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kasvattaa toimeksiantajayrityksen näkyvyyttä digitaalisessa mediassa verkkosivujen käyttöönoton ja digitaalisen markkinointiviestinnän kehityssuunnitelman avulla. Työ toteutettiin ...
Kuinka kasvattaa yrityksen Instagram-tunnettuutta? Case: IKEA Kuopio
(2021)
Instagram on nykyisin suosittu kanava myös yritysten keskuudessa. Instagramia hyödynnetään muun muassa markkinoinnissa, verkostojen luomisessa, sekä tunnettuuden kasvattamisessa. Tässä opinnäytetyössä tutkittiin ...
Tuottoisan blogin elementit : Vinkkejä blogin rakentamiseen
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli rakentaa opinnäytetyön tekijälle blogi, josta voi tulevaisuudessa kehittyä tulonlähde. Työllä myös tavoiteltiin sitä, että lukijat voisivat käyttää opinnäytetyötä apuna oman tuottoisan blogin ...