Haku
Viitteet 1-7 / 7
Tietojen jalostaminen pelastustoimessa : Valtakunnallisten palveluiden tuottajat ja resurssit
(2019)
Tiivistelmä
Tämän työn tavoitteena oli tuottaa perusteltu ehdotus siitä, miten pelastustoimen valtakunnalliset tietojen jalostuspalvelut tulisi järjestää. Tavoitteena on, että tässä työssä kuvatun tiedon avulla päättäjät ...
Visio potilaan nopeaan tavoittamiseen Pohjois-Savon maakunnan ensihoitopalvelussa. Kiireellinen ensihoitopalvelu synergiassa pelastustoimen kanssa.
(2020)
Viime vuosien aikana ensihoidon vastuualue on muuttunut enemmän potilaiden hoidon tarpeen arviointiin sekä terveydentilan arviointiin. Kiireettömät tehtävät kuormittavat ensihoitoa ja sen vuoksi ensihoitoyksiköt eivät ole ...
Pelastustoiminnan asiakastyytyväisyys
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli pelastustoimen asiakastyytyväisyyden menetelmän kehittäminen ja mittaaminen. Työn tavoitteena oli tuottaa asiakastyytyväisyyttä mittaava menetelmä pelastustoimen käyttöön Pohjois-Savossa ...
TUTKIMUS TYÖHYVINVOINNIN JA TYÖTURVALLISUUDEN JOHTAMISESTA PELASTUKSENTEHTÄVILLÄ MONIAMMATILLISSA YKSIKÖISSÄ.
(2021)
Pelastustoimi elää valtakunnallisesti murroksen aikaa. Mahdolliset muutokset varallaolojärjestelmään, haja-asutusalueiden pelastustoimen ja ensihoitopalveluiden järjestäminen, toimintavalmiusaika sekä muut haasteelliset ...
PELASTUSSUKELLUSOHJEEN MUKAISEN TOIMINNAN TOTEUTUMINEN TYÖTURVALLISUUDEN NÄKÖKULMASTA KAHDELLA ERI PELASTUSLAITOKSELLA
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Pelastussukellusohjeen mukaisen toiminnan toteutuminen työturvallisuuden näkökulmasta kahdella eri pelastuslaitoksella. Pelastustoiminta on luokiteltu erityistä vaaraa ...
Maakunnalliset varautumis- ja turvallisuusfoorumit – nykytilakartoitus ja kehittämistarpeet
(2022)
Alueellista yhteistyötä ja turvallisuusfoorumeita ei ole tutkittu paljoa, joten niiden kokoonpanoista ja toiminnasta ei ole tietoa juuri laisinkaan. Pelastuslaitoksen kumppanuusverkoston varautumistoimikunta on tehnyt ...
Pohjois-Karjalan pelastuslaitoksen virtuaalisen ensihoitoyksikön asiakastyytyväisyys
(2024)
Terveydenhuollossa asiakastyytyväisyyden säännöllisellä arvioinnilla voidaan parantaa organisaation tuottamaa hoitoa. Asiakakkailta kerättävän palautteen avulla voidaan erityisesti kehittää palveluita niiden käyttäjien ...