Haku
Viitteet 1-6 / 6
Enfon sisäiset sähköiset viestintävälineet ja niiden käyttö Kuopion toimipisteellä
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Enfo Oyj:n sisäisten sähköisten viestintävälineiden käyttöä ja sisäisen viestinnän kehittämistarpeita Kuopion toimipisteellä. Tuloksilla on tarkoitus selventää eri viestintävälineiden ...
Hubot-ohjelmistorobotin kehitys Slack-chatsovellukseen
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli kehittää Slack-chatsovellukseen Hubot-ohjelmistorobotti, minkä tarkoituksena on hakea ja muokata ServiceNow palvelussa olevia tikettejä.
Työ on toteutettu käyttäen Node.js ohjelmointikieltä ja ...
Aineeton pääoma Service Desk -asiantuntijan työkaluna – Case: Enfo Oyj
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää ongelmanratkaisun työkaluna käytettävän aineettoman pääoman nykytilanne ja kehitysmahdollisuudet Enfo Oyj Service Deskissä.
Opinnäytetyössä tutustuttiin teoreettiseen tietopohjaan ...
Tutkimus Service Deskin palveluiden automatisoinnin mahdollisuuksista ohjelmistorobotiikan avulla: Case Enfo Oyj
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli automatisoinnin mahdollisuudet ohjelmistorobotiikan avulla. Työn tavoitteena oli tutkia tapaustutkimuksen keinoin mitä mahdollisia prosesseja voitaisiin automatisoida Enfo Oyj:n Service Deskissä. ...
Tarvekartoitus ITSM-mobiilikirjausjärjestelmän suunnitteluun
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä tarvekartoitus ServiceNow ITSM-alustan mobiilikirjausjärjestelmän suunnittelulle. Työn toimeksiantaja oli Enfo Oyj.
Opinnäytetyössä selviteltiin sen hetkinen lähitukitöiden yhteydessä ...
Raportointiympäristön toteutus Power BI:llä
(2021)
Tämän työn tavoitteena oli toteuttaa Enfo Oyj:n liiketoimintayksikölle raportointiympäristö Power BI:llä. Työn tarkoitus oli toteuttaa raportointi, johon yhdistetään tietoja eri järjestelmistä ja näytetään niitä kootusti ...