Haku
Viitteet 1-10 / 29
Puheista teoiksi : työn ja palveluprosessin toimintatapojen kehittäminen hotellialalla
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämän opinnäytetyön kohdeyrityksenä on pieni hotellialan perheyritys, jonka toiminta perustuu pääasiassa itseohjautuvuuteen (työntekijät toimivat itsenäisesti) ja osittain eri yksiköiden väliseen yhteistyöhön. Yrityksessä ...
OSAAMINEN JA ASIANTUNTIJUUS KANSAINVÄLISYYSTOIMINNASSA TOISEN ASTEEN OPPILAITOKSESSA
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
Maailmamme globalisoituu kovaa vauhtia. Pystyäksemme toimimaan tässä muuttuvassa maailmassa tarvitsemme kansainvälisyysosaamista.Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa tietoa ja ymmärrystä toisen asteen ammatillisen ...
Sisäisen viestinnän toimivuus ja kehittäminen : Ravintolamaailma Sokos Kuopio
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa, miten sisäinen viestintä toimii Ravintolamaailma Sokos Kuopiossa ja millaisia kehitysehdotuksia tutkimuksen pohjalta kehittyy.
Teoriaosa analysoi ensin tiedon käsitettä ja ...
Toimialapäivän toimintamalli palvelumuotoilun menetelmin : Mahdollisuuksien MaRaTa
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämän kehittämistyön tavoitteena oli tuottaa toimintamalli Kainuun ammattiopiston matkailu-,ravitsemis- ja talousalan toimialapäivään. Kehittämistyön teoreettinen viitekehys oli
palvelumuotoilu ja sen menetelmät. ...
Asiakastiedon hyödyntäminen museokaupan tuotekehityksessä : Case Kuopion museon museokauppa
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2012)
Opinnäytetyön tavoite on edistää museokaupan tuotekehitystä asiakastiedon pohjalta, miten museokauppa voi tuotevalikoimallaan palvella asiakkaitaan paremmin sekä luoda pohjan Kuopion museon museokaupan tuotekehittämistar ...
Henkilöstökoulutuksen myynti Kainuun ammattiopistossa
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyön aiheena on henkilöstökoulutuksen myynti Kainuun ammattiopistossa. Teoria pohjautuu myyntiin, myynnin johtamiseen, tuotteistamiseen ja asiakkuuksiin. Asiakkaat ovat Kainuun ammattiopistolle tärkeitä, niin ...
Kulttuurienvälinen kompetenssi asiakaspalvelutyössä - Kohti parempaa asiakaspalvelua Vuokatissa - : Kainuulaisten ravintolatyöntekijöiden näkemyksiä kulttuurin roolista asiakaspalvelussa
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2012)
Kulttuurikompetenssi on liike-elämän ja koulutuksen termi tiedoille ja taidoille, jotka auttavat toimi-maan kulttuurien välisissä tilanteissa. Globaalistuva maailma haastaa palvelualan jatkuvasti. Samalla tavoin myös ...
Osaamistarpeiden mallintaminen : Case Ravintola Kuvitelma
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2012)
Osaamisen kasvattaminen on yritysten tämän päivän yksi tärkeimmistä kehittämisprosessista, joka asettaa yritysten esimiehetosaamisen johtamisen kehittämisen eteen. Yritysten osaaminen katsotaan tärkeäksi kilpailukeinoksi ...
Paastokurssin suunnittelu palvelumuotoilun keinoin
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytteeni tavoitteena oli suunnitella paastokurssi Helsingin Vuosaaressa sijaitsevaan Kulttuurikeskus Sofiaan
palvelumuotoilun keinoin. Palvelumuotoilun keskeisinä asioina ovat asiakasymmärryksen luominen, konseptointi ...
Maahanmuuttajayrittäjyys ravintola-alalla Pohjois-savossa
(Savonia-ammattikorkeakoulu, 2014)
Maahanmuuttajien työllistyminen Suomessa on usein vaikeampaa kuin valtaväestön. Yrittäjäksi ryhtyminen ja itsensä työllistäminen tarjoaa maahanmuuttajalle varteenotettavan tavan työllistyä sekä päästä osalliseksi yhteiskuntaa. ...