• 2d pelin luonti iPadille Unity3d-ohjelmistolla 

      Nousiainen, Niko (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyön aihe oli kaksiulotteisen pelin luonti Unity3d-ohjelmistoa ja Orthello2d-lisäosaa käyttäen. Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa iPad-laitteella toimiva peli. Opinnäytetyön tekeminen ...
    • 2d-peliohjelmointi Unityä käyttäen 

      Husso, Sami (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      Unity on peliohjelmointiympäristö, jonka avulla pelintekijä pystyy kehittämään pelejä monelle eri alustalle. Unity on saatavilla monelle eri käyttöjärjestelmälle. Unityn ohjelmointi perustuu script-tiedostoihin, joita ...
    • Awakening-peliprojekti 

      Arvilommi, Niko (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      Mobiililaitteiden suosion sekä pelialan kasvusuhdanteiden kasvaessa myös pelien tekeminen kyseisille laitteille kiinnostaa entistä enemmän. Mobiililaitteiden ansiosta niin sanotut autotalliyritykset, jossa on vain muutama ...
    • Optimointiohjelman päivittäminen ja tuotekehitys 

      Niemelä, Hannu (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      CHP -optimoija on Haminan Energia Oy:n käyttämä sähkön ja lämmön yhteistuotantolaitosten toimintaa optimoiva sovellus, joka lukee sähkön pörssihinnat www-sivulta ja muut laskentatiedot tietokannasta. Ohjelma laskee niiden ...
    • PC-PELI UNITYLLÄ ANDROID-LAITTEILLE 

      Mäkinen, Tatu (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2014)
      Pelien suosio on kasvanut merkittävästi viime vuosien aikana. Unity on yksi monista peliohjelmointiin tarkoitetuista työkaluista. Suosituimmat tämänhetkiset pelit on julkaistu mobiilialustoille. Suurin osa latauksista ...
    • TREENIPÄIVÄKIRJASOVELLUKSEN TOTEUTUS WINDOWS 10 -LAITTEILLE 

      Suntio, Joni (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2016)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda yksinkertainen treenipäiväkirjasovellus Windows 10 -laitteille. Tällä sovelluksella käyttäjä pystyy suunnittelemaan treeniohjelmia ja pitämään kirjaa suorituksista. Treeniohjelma pitää ...
    • Uhkavaara-pelin toteuttaminen 

      Jokinen, Joni (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2016)
      Uhkavaara on iPad-alustalle suunniteltu peli. Peli on tarkoitettu 6 – 8-vuotiaille lapsille ja sen tarkoituksena on valistaa lapsia kodin ja ympäristön vaaroista. Uhkavaara toteutettiin käyttäen Unity-pelimoottoria ...