Haku
Viitteet 1-5 / 5
Health Apps and How to Market Them
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2016)
In future health apps may become as popular as mobile games and retail shopping apps. Some consumers even think that health app usage is more valuable than making or receiving calls. This multibillion industry of mobile ...
Asiakasodotusten ja asiakasyhteistyön kohtaaminen sisäasiainhallinnonalan ICT-palveluissa : Case: Hallinnon tietotekniikkakeskus HALTIK
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
Suomen valtion tuottavuusohjelman tavoitteena on julkisen sektorin tehostaminen. Sisäasiainministeriön alaisuuteen perustettu HALTIK, pyrkii toiminnallaan täyttämään sille asetetut vaatimukset, jotka erityisesti kohdistuvat ...
UUDEN VIIVAKOODIJÄRJESTELMÄN TARJOAMAT MAHDOLLISUUDET FORTUMIN LOVIISAN VOIMALAITOKSESSA
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2012)
Opinnäytetyö tehtiin Fortum Oy:lle. Vuonna 2010 Fortumilla tehtiin päätös hankkia uusi viivakoodijärjestelmä Loviisan ydinvoimalan varastojen käyttöön. Tämän työn tarkoituksena oli selvittää, minkälaisia hyötyjä uusi ...
Marketing analytics for Free-to-Play Games
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
This thesis deals with free to play marketing analytics in the light of mobile iOS games. Other platforms will be also discussed as well as mobile marketing aspects such as user acquisition, big data and metrics.
The case ...
Laskutusprosessin kehittäminen : Case: Kouvolan kaupunki, Aluepalvelut
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2014)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä haettiin ratkaisumallia toimeksiantajan laskutusprosessiin.
Toimeksiantajana työssä on Kouvolan kaupungin Teknisen tuotannon liikelaitos ja sen alaisuuteen kuuluvan Aluepalveluiden ...