Haku
Viitteet 1-10 / 26
Kansainvälisen nuorisobrändin luominen YouTubessa case Dudesons
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, miten videopalvelu YouTubessa voidaan menestyä. Lisäksi tutkittiin, mitkä tekijät vaikuttavat menestykseen ja sen ylläpitämiseen. Työn aihe on ra-jattu Duudsoneiden kansainvälisesti ...
Senioripäivän kehittämistutkimus
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2015)
Senioripäivä järjestettiin Kouvolassa sijaitsevassa kauppakeskus Veturissa ensim-mäistä kertaa 9.4.2015. Opinnäytetyön tavoitteena oli löytää kehitysehdotuksia kävijöil-le ja näytteilleasettajille toteutettujen kyselyiden ...
Tandem Kymenlaakson ammattikorkeakoulussa syksyllä 2014
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2015)
Kansainvälisyys ja hyvä kielitaito ovat tänä päivänä tradenomin tärkeitä ominaisuuksia. Tan-demissa suomalainen opiskelija tutustuu ulkomaalaiseen opiskelijaan sekä oppii hänen kieltään ja kulttuuriaan. Tandem kokemuksena ...
Sisäinen viestintä yrityksessä X
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2015)
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aiheena on yrityksen X sisäinen viestintä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää sisäisen viestinnän nykytilaa kokonaisuudessaan sekä eri viestintäkanavien merkitystä työntekijöiden ...
Luonnonvara-alan markkinointi Keski-Pohjanmaan ammattiopiston Kannuksen toimipaikassa
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyö tehtiin Keski-Pohjanmaan koulutusyhtymän Kannuksen toimipaikalle. Kannuksessa tarjotaan luonnonvara-alan perustutkintoja, ammattitutkintoja ja erikoisammattitutkintoja. Tässä tutkimuksessa keskityttiin kuitenkin ...
Verkkojulkaisu Suomi Espanja Seura ry:lle : Sinivalkoinen Valencia -blogi
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyöni on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tuotoksena on verkkojulkaisu Blogger-julkaisualustalla. Blogin nimi, Sinivalkoinen Valencia, viittaa tuotoksen sisältöön: blogi kertoo Valencian kaupungista suomalaisten ...
From Intercultural Encounters to Interprofessional Development -julkaisun toimittaminen
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2015)
From Intercultural Encounters to Interprofessional Development (IE-ID) -julkaisu on Kymenlaakson ammattikorkeakoulun julkaisusarjassa syksyllä 2015 ilmestyvä artikkelikokoelma. Se on kaksikielinen TKI-julkaisu, jonka ...
Markkinointiviestinnän kehittäminen case: Kouvola Rock n Rollers
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tehdä Kouvola Rock n Rollersin markkinointiviestinnästä tehokkaampaa ja taloudellisempaa. Nykyisten asiakkaiden mediakäyttäytymistä selvitettiin kyselytutkimuksella, joka tehtiin vuoden ...
Aasialaisten tutkinto-opiskelijoiden kouluelämäkokemukset Kymenlaakson ammattikorkeakoulussa ja sopeutuminen Kymenlaaksoon
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämä opinnäytetyö pyrkii selvittämään aasialaisten tutkinto-opiskelijoiden henkilökohtaisia kokemuksia ja mielipiteitä onnistuneesta sopeutumisesta sekä Kymenlaaksoon että suomalaiseen korkeakoulukulttuuriin sekä yhteiskuntaan. ...
Yrityksen Facebook-markkinoinnin kehittäminen: Case Flounce Oy
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on löytää toimeksiantajalle kehitysideoita heidän Facebook-markkinoinnin kehittämiseen. Toimeksiantaja on muotiverkkosivusto, joka käyttää Facebook-markkinointia osana internet-markkinointiaan. ...