Haku
Viitteet 1-10 / 14
Sähköisen markkinointiviestinnän kehittäminen pienyritykselle : Case: Kodinkonehuolto ja myynti T:mi Jukka Mäkeläinen
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämän opinnäytetyön aiheena on markkinointiviestinnän kehittäminen pienyritykselle. Toimeksiantajana toimii Kodinkonehuolto ja myynti T:mi Jukka Mäkeläinen. Toiveena oli markkinointiviestinnän siirtäminen verkkoon. ...
Urheiluseuran toimintatapojen kehittäminen ja jäsenten aktivoiminen vapaaehtoistyöhön : Case Kouvola Rock n Rollers
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ja uudistaa roller derby -seura Kouvola Rock n Rollers ry:n toimintatapoja. Ongelmakohdiksi havaittiin erityisesti sisäinen viestintä ja työn kasaantuminen muutamien aktiivisten ...
Tilannekartoitus Studio Darian kasvuvaiheen tueksi
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön ensisijaisena tavoitteena oli suorittaa kyselytutkimus, jonka avulla saataisiin yritystoiminnan tietyistä osa-alueista hyödyllistä tietoa, toimeksiantajan, liikuntaja hyvinvointialan yrityksen, Studio Darian ...
Asukastyytyväisyys Sippolankatu 3
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Sippolankatu 3:n asukkaiden tyytyväisyys asuin-ympäristöönsä. Tutkimuksessa selvitettiin asukkaiden tyytyväisyys asumisen tasoon, sekä mahdollisia kehittämisen kohteita. Tutkimus ...
Palautejärjestelmä osana toimivaa sisäistä viestintää : Case: Kymen Seudun Osuuskauppa
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Kymen Seudun Osuuskaupan sisäisen viestinnän haasteita sekä löytää erilaisia vaihtoehtoja palautejärjestelmistä, joista jonkun he voisivat ottaa käyttöön. Palautejärjestelmällä ...
Asiakkaan arvo ja sen vaikutus asiakaspalveluun : Case: Handelsbanken Lappeenranta
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2016)
Finanssialan muuttuessa yhä myyntikeskeisemmäksi on tärkeää muistaa asiakkaan arvo ja sen vaikutus asiakaspalvelun laatuun. Myös digimurros koettelee finanssialaa sekä asiakkaan arvon muodostumista. Digitaalisten palveluiden ...
Viestintäsuunnitelma Klato ry:lle
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää yhdistyksen viestinnän nykytilaa ja sen perusteella laatia sille viestintäsuunnitelma. Toimeksiantaja Kymenlaakson tradenomiopiskelijat Klato ry on Kymenlaakson ammattikorkeakoulussa ...
Asiakaspalvelun kehittäminen viestinnän avulla
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, kuinka tanssikoulun viestintää voi-daan kehittää ja monipuolistaa. Tarkoituksena on paitsi kehittää jo olemassa olevia viestintäkanavia myös etsiä uusia ja toimivia ratkaisuja ...
Monikanavaisen asiakaspalvelukokemuksen kehittäminen asiakkaan ehdoin : - Case OP Kymenlaakso
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2016)
Palveluliiketoiminta on muuttunut koko ajan asiakaslähtöisemmäksi. Asiakaslähtöisyyden merkityksen korostuminen tulevaisuudessa sekä uudet teknologiat muokkaavat pankin tarjoamaa asiakaspalvelua. Palvelumuotojen monipuolinen ...
ITSENÄISYYSPÄIVÄN GAALAN KEHITTÄMISSUUNNITELMA
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2016)
Itsenäisyyspäivän gaala järjestettiin Heimo ry:n toimesta neljännen kerran 2. joulukuuta 2014 Kouvolan kaupungintalolla. Opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää kehittämisehdotuksia vieraille tehdyn kyselylomakkeen pohjalta ...