Haku
Viitteet 1-3 / 3
Ostokanavat yritysten välisessä kaupassa : asiakkaana kauneudenhoitoalan yritykset
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan yritysten välistä kauppaa, erityisesti yritysten välisiä asiointiväyliä. Tämän tutkimuksen toimeksiantajayrityksenä toimii kauneudenhoitoalan tukkuliike Hairmail Oy. Sähköisen kyselyn avulla ...
Study on the salesperson characteristics as a performance variable in B2B sales
(2019)
The purpose of the thesis is to find out characteristics of a top performing salesperson. The study’s literature review shows that there are top 10 characteristics found in the top performers: modesty, Conscientiousness, ...
Asiakkuudenhallinnan merkitys digitaalisessa yritysmyynnissä
(2020)
Tutkimuksessa perehdytään asiakkuudenhallinnan merkitykseen digitaalisessa myynnissä. Yritysten ostokäyttäytymisessä on havaittu tapahtuneen viime vuosina muutoksia, ostajat ovat itsenäisempiä ja myyjän apuun turvaudutaan ...