Haku
Viitteet 1-6 / 6
Mobile game development for blind and visually impaired audience : case: AudioWizards
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on esittää selkeä kuva siitä, mitkä keinot ja toiminnot ovat tarpeellisia toimivan pelin kehittämiseksi sokeille ja näkörajoitteisille. Tuotekehitysmallit tuodaan esille käytännössä AudioWizards ...
Investigation of embedded safety software in the safety market : accessibility, learnability, and usability of each software
(2019)
Schneider Electric Automation GmbH:lle tehty opinnäytetyö koostui kahdesta osasta. Ensimmäisen osion tavoitteena oli luoda arviointilomake, jolla arvioidaan markkinoilla olevien koneturvan ohjelmointiohjelmistojen ...
Functionality improvement of audio game engine IMAGE and proof of concept of Music Maze
(2019)
myTrueSound is a Turku-based startup developing phone audio games for the blind and visually impaired. Additionally, the company is developing its own game development tool, based on game engine Unity.
The aim of the ...
Accessibility testing in software development
(2023)
Verkkosivujen saavutettavuus vaikuttaa merkittävään osaan Suomen väestestö. Ihmisillä on olemassa monia eri vammoja kuten kuulo- tai näkövamma, jotka tulisi ottaa huomioon ohjelmistokehityksessä. Laissa on määritelty tarkat ...
Creating a Rhythm Audio Game
(2021)
Äänipelit – toisin kuin videopelit – ovat yleensä luotu näkövammaisille pelaajille ja ovat näin täysin pelattavissa ilman visuaalista stimulusta. Äänipelit ovat pelien monimuotoinen sektrori, jolla ei ole selkeästi määriteltyä ...
Designing usability guidelines for evaluating the usability of a retailing back-end system
(2024)
Evaluating usability is an essential part of designing systems, and the goal of this thesis was to provide a set of general guidelines for evaluating a retail back-end system’s usability during and after the development ...