Haku
Viitteet 1-10 / 24
Chat-asiakaspalvelussa tarvittavan opetusmateriaalin laatiminen Salon seudun ammattiopistolle
(2021)
Tämän opinnäyteyön tavoitteena oli laatia opetusmateriaalia chat-asiakaspalvelutyön opetukseen Salon seudun ammattiopistolle. Opetusmateriaalin laatimista varten tutustuttiin kirjallisuuteen ja aiheeseen liittyviin ...
Asiakas osalliseksi hukkajahtiin : mittarin kehittäminen terveydenhuollon hukkatekijöiden tunnistamiseen
(2020)
Vastatakseen väestörakenteen muutoksesta aiheutuviin resurssi- ja kustannuspaineisiin, terveydenhuollon toiminnan kehittämisessä asiakkaiden roolia olisi lisättävä. Terveydenhuollon lean-kehittämisellä on haettu ratkaisuja ...
Digitaalisen korvauspalvelun ja asiakaskokemuksen kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli digitaalisen korvauspalvelun sekä asiakaskokemuksen kehittäminen. Tavoitteena oli kartoittaa palvelun ja asiakaskokemuksen nykytila sekä mahdolliset ongelmakohdat ja miettiä kehitysehdotuksia sekä ...
Urheiluseuran asiakaskokemuksen kehittäminen : Tanssiurheiluseura Bolero Ry
(2020)
Asiakkaat odottavat tänä päivänä palvelulta paljon. Myös vaatimukset urheiluseurojen toimintaa ja laatua kohtaan ovat kasvaneet. Nykypäivänä asiakkaat eivät osta puhtaita tuotteita tai palveluita, vaan he ostavat mieluummin ...
Asiakaslisäarvon vahvistaminen asiakastapaamisia kehittämällä
(2019)
Asiakaskokemuksen kehittämisellä tavoitellaan yrityksen kannattavuuden parantamista ja lisäarvon luomista asiakkaille. Arvon luomisen edellytyksenä on onnistunut asiakaskokemus. Asiakkaiden tyytyväisyys ja kokema arvo ...
Korvauskäsittelyn asiakaskokemuksen kehittäminen Vakuutusyhtiö X:ssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitä asioita asiakkaat arvostavat eniten hakiessaan korvausta vakuutuksestaan ja tämän perusteella tehdä johtopäätös siitä, tukeeko Vakuutusyhtiö X:n yritysasiakkaiden ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen startup-yrityksen palvelun kehittämisessä ja asiakashankinnassa : Fination Oy/Opiskelijapooli
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Fination Oy:n Opiskelijapooli – palvelua palvelumuotoilun keinoin. Palvelua tarkasteltiin yksityiskohtaisesti asiakkaan tarpeita ja yrityksen omia voimavaroja ajatellen, joiden ...
How to successfully launch an AI-robot to improve customer service quality
(2021)
Opinnäytetyö oli tapaustutkimus suomalaiselle ICT-yritykselle. Yritys kehitti asiakaspalvelu-henkilöstön käyttöön My intelligent work environment (MiWE) -nimistä työkalua, jossa yhdistyvät älykäs automaatio, tekoäly ja ...
Asiakaskokemuksen ymmärtäminen : edellytys toiminnan kehittämiselle
(2021)
Rakennusala on muuttumassa suuremmassa määrin palveluliiketoiminnaksi ja asiakaskokemuksen merkitys kasvaa koko ajan. Uuden asunnon osto on mahdollisesti yksi ihmiselämän suurimmista taloudellisista hankinnoista ja ...
Asiakkuussuunnitelman luominen : yhteispohjoismaisen organisaation tarpeisiin ja asiakkaan arvon ymmärtämiseen
(2020)
Työn tavoitteena oli rakentaa toimeksiantajayrityksen käyttöön asiakkuussuunnitelman dokumentti, joka soveltuu yhteispohjoismaisen organisaation käyttöön. Asiakkuussuunnitelmaa on tarkoitus hyödyntää toimeksiantajayrityksen ...