Haku
Viitteet 1-5 / 5
Johtaminen mahdollisuuksien luomisena ja esteiden raivaamisena
(Turun ammattikorkeakoulu, 2021)
Taide- ja kulttuurialan johtamiseen avautuu uusi koulutusväylä Turun ammattikorkeakoulun Master School- eli ylempään ammattikorkeakoulututkintoon johtavissa opinnoissa. Koulutus toteutetaan Taideakatemian ja Tekniikan ja ...
Social selling : asiakashankintaa ja -suhteiden luomista verkossa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2020)
Social selling (suom. sosiaalinen myynti) on tapa tehdä myyntityötä sosiaalista mediaa ja digitaalisia kanavia hyödyntäen. Tämä tapahtuu potentiaalisia ja nykyisiä asiakkaita sekä muita merkittäviä henkilöitä ymmärtäen, ...
Vuorovaikutuksella hyvinvointia työelämään
(Turun ammattikorkeakoulu, 2018)
Tämä artikkelikokoelma esittelee Turun ammattikorkeakoulussa Tekniikan ja liiketoiminnan sektorilla tehtyjä YAMK-opinnäytetöitä. Tavoitteena on esitellä opinnäytetöitä eri alueilta ja eri koulutuksista, jotta lukijalle ...
Yrityksen sisäinen viestintä : tiedonkulkua ja vuorovaikutusta
(Turun ammattikorkeakoulu, 2018)
Heli Lindroos tutki opinnäytetyönään luovalla alalla toimivan asiantuntijayrityksen sisäistä viestintää. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mikä on sisäisen viestinnän nykytila yrityksessä ja miten sitä voitaisiin ...
Positiivisesti poikkeava vuorovaikutus : yhteistyöllä kohti parempaa asiakaskokemusta
(Turun ammattikorkeakoulu , 2018)
Hanna Hiitelä halusi tutkia ja kehittää opinnäytetyössään Vakka-Suomen alueen osuuspankkien yhteistyötä. Kehittämistä lähestyttiin työyhteisökokemuksen sekä asiakaskokemuksen näkökulmista. Opinnäytetyön avulla haluttiin ...