Haku
Viitteet 1-3 / 3
Immersiivinen tilaääni vastaan sisäänrakennettu spatialisointiratkaisu VR-käyttäjien keskuudessa : A/B-testauksen hyödyntäminen käyttäjien mieltymysten määrittämiseksi
(2020)
Tähän työhön liittyy kahden olemassa olevan VR-skenaarion hyötykäyttö Unity-pelimoottoriin sisäänrakennetun spatialisointiratkaisun ja Resonance Audio -liitännäisen tarjoamien tilaääniominaisuuksien vertailemiseksi. ...
Application of a generic control system for multi-scenario simulation in VR training
(2020)
Due to the falling cost of hardware and the growing popularity of the technology, companies and institutions worldwide are becoming increasingly aware of the potential of using Virtual Reality (VR) as an integral part of ...
AI behavior in equal intersections : modification of Simulandia traffic AI
(2021)
When creating a simulation of any sort, one of the most important aspects is immersion and when the player is put into a completely lifeless environment it is rarely very immersive. To solve these issues developers cannot ...