Haku
Viitteet 1-2 / 2
Noutopisteprosessin ongelmat ja ratkaisuehdotukset asiakaspalvelun näkökulmasta : DB Schenker
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa DB Schenkerille hidastavia tekijöitä noutopisteprosessissa. Tarkoituksena oli esittää ratkaisuehdotuksia prosessin kehittämiseen asiakaspalvelun näkökulmasta.
Tutkimus toteutettiin ...
Jakelun sähköistämisen vaikutukset henkilöstön toimenkuvaan : haastattelututkimus DB Schenkerin kuljettajien näkemyksistä sähköiseen jakeluun
(2022)
Opinnäytetyön aiheena on jakelun sähköistämisen vaikutukset kuljettajien toimenkuvaan. Tutkimus kohdistuu Liedon DB Schenkerin kokonaan sähköiseen jakeluun siirtymiseen. Tavoitteena on selvittää kuljettajien näkemyksiä ...